Memleketim depremde yerle bir oldu. Ailemle iki katlı ev yapmak mantıklı mı?

Evim 8. kat ve az hasarlı ancak bu saatten sonra binaya giremeyiz. arsamiz yok arsa fiyatları uçmuş durumda. annemlerin arsası var. anne. lerin ev yaoacak durumu yok, binada olan evleri yikildi. İki katlı ev yapacağız altta annemler üstte biz kalacağız, arsaya ortak olacağız. yani evi ben yaptıracağım. ancak altlı üstlü oturmak iyi olur mu bilemiyorum, kafa olarak çok yorulur muyum? Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Memleketim depremde yerle bir oldu. Ailemle iki katlı ev yapmak mantıklı mı?
Cevapla