4 katlı bir villamız var oraya da depremzede ağırlamalı mıyız, ev çok kalabalık olur mu?

Durumumuz ortalamanın üstünde 5 harf daire olmak üzere 10 katlı 2 apartmanımız var 4 tanesi boştu oraya 1 yılını depremzedelerek kabul ettik ücretsiz oturuyorlar kendi evimiz 4 katlı bir villa stüdyo daire değil yani doğal olarak bir sürü insan tek bir evin içinde olacak annem babam ben bir de yardımcımız var sadece kendim bildim bileli 4 kişi yaşıyoruz çok kalabalık olur mu ev alışabilir miyim annemler oraya da depremzede kabul edip etmemek konusunda kararsız sizce ne yapmalıyız

4 katlı bir villamız var oraya da depremzede ağırlamalı mıyız, ev çok kalabalık olur mu?
Cevapla