Kardeşim normal değil mi yoksa sadece ergen psikolojisi mi?

kardeşim 15 yaşında bir kız. annem veya babamdan ziyade benimle konuşur herşeyini. ama bazen şüphe ediyorum acaba davranısları normal mi diye çünkü birisi onun giydiği bişeyi veya herhangi bişeyi eleştirince onu bidaha giymez veya kullanmaz. insanların düşüncelerine göre yaşıyor. aslında çok sosyal biri ama tanımadığı başka bi ortama girince herkes ona bakıyormuş gibi hissediyor ve herkesin onun arkasından konustugunu düsünüyor. ayrıca bi şey yapmadan önce hep çevresindeki insanların ne diyeceğini düşünerek hareket ediyor. aynı zamanda normalde özgüvenli ama yeni girdiği bi ortamda biraz uzun kalsa bile kolay kolay arkadaş edinemiyor. ama sorarsan çok arkadaşı var. ve çok duygusal yani sinirlense bile ağlar ve bi film sahnesine bile ağlar. şu an çok öyle değil ama kalbi çabuk kırılır, ama çok neşelidir ve her ortamda insanları güldürür ama işte çoğunluk ne derse onu yapar herkesin fikri bir konuda farklıysa onun fikrinden o da o fikirden yürür. ergen psikolojisi mi yoksa baska birsey mi cözemedim fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim.

Kardeşim normal değil mi yoksa sadece ergen psikolojisi mi?
Cevapla