Çok para kazanmıyorum ama yeni tanıştığım kız her şeyi benden bekliyor. Ne düşünüyorsunuz?

bir iste calisiyorum ama cok para kazanmiyorum. borclarimi odemeye calisiyorum. bi kizla arkadas oldum. bisey yesem paylasan biriyim bununla takildigimiz icin onunla da paylasiyorum yetmiyor. pahali gitarimi istiyor. guzel bakacaksan bozulmiycaksa vereyim dedim. belli olmaz diyor guluyor. ona ders anlatayim surekli istiyor. hesabi benim odememi bekliyor. benim alacagimi bildigi seylere gomuluuor resmen nasilsa ben odiycem yaa. en son borc para istedi. banka hesabimin eksilerde oldugunu gosteridm. ne olcak sanki odiycektim geri deyip dudak buktu. simdide mesafe koymus araya konusmuyor cok. uzuluyorum boyle insanlari gordukce. ne dusunuyorsunuz?

Çok para kazanmıyorum ama yeni tanıştığım kız her şeyi benden bekliyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla