Yoksullar olarak ikinci sınıf olduğumuz halde neden ürüyoruz?

Yoksulsan işyerinde patron bile azarlıyor bir de ezik karakterin varsa yoksulluktan gelip mafyatik müteahhitlerden de olamıyorsun her şeye boyun eğip sürekli ezildiğin bir hayat üstüne çirkinsen neden çocuk yapıp ateşe atıyorsun çocuğun güzel yakışıklı ve zeki olma ihtimalı %50 olsa bile denemeye değer mi? Herkes bir defa geldiği dünyada lüks yaşamayı hak etmiyor mu? Cennet var bu dünyayı salla diyenler için cennete girmek çok zor nefes almak günah neredeyse …

Yoksullar olarak ikinci sınıf olduğumuz halde neden ürüyoruz?
Cevapla