BUNU ANLATTIĞIMDA İNSNALAR BENDE SUÇU ARIYOR NEDEN?

Ben aile içinde akıl almaz şeyler yaşıyorum. Annem mutfağa girince ardımdan gelir beni kontrol eder suyu açtığımda bana söver krize girer. Lavaboya gitsem gelir dinler suyu kontrol eder banyoya gitsem kapıya vurur çık der. Yemek yesem gözü kalır zıkkım olsun bana ne karın var der. Devamlı benle kavga eder benle tartışır hepimiz aynı odada kalıyoruz. Başka odaya gitsem babam gelir eleltiriği kapatır hakaret ve tehdit eder. Özürlü git hastaneye yat evime geldin bana muhtaç kaldın git evimden der sırf elektriği açtım diye bunları der ve kendi kendine öldürecem bunu der. Babam eve gelince perdeleri kontrol eder azıcık açık olan varsa bana küfür eder. Annem ilacımı içmek için kalktığımda çay yapma diye bağırır halbuki çay yapmayacam ona ruh hastası mısın desem çıldırır çok yüksek sesle bana takıntılı kalıp bağırır. Evde banyo yapamıyorum. Babam elektrikleri keser üzerime ben açmıyım diye kitap okuyorum gelip kapatıyor 1 dk bile açmamdan kuduruyor. Bu ve daha bir sürü şey var her şeyden her gün her an kavga ediyorlar benimle ve Allah seni hidayet etsin namaz kıl evimize bereketsizlik getireceksin diyorlar ben de allahın adını ağzına alma onca zulmünden sonra sen kendin için hidayet iste bereketsizlik gelecekse senin ve kocanın zulmünden gelir diyorum. Ben odaya girer girmez babam din videoları açın diyor vaaz vermeye başlıyor beni kast ederek çıldıracam. Sanki bütün gün kendi evladına zulmeden benmişim gibi hiçbir şey yapmayan onlara susan o kadar mağdur kalan bana Allahın yüce kulusun demeleri gerekirken münafık şeytan deyip vaaz açıyorlar. Evden defalarca çıktım başıma bir sürü olay geldi her yere ulaştım yardım istemek için hiçbir tanesi etmedi edecem deyip etmeyen yalancılar da oldu. 21 kez intihar ettim ilaç içip. Ben kimlere ulaşıp derdimi anlattıysam ya da arkadaşlarıma anlattığımda bana inanmıyorlar anne babam bana bacım diyorlar diyorum benim gibi erkeklerle işi olmayan kız sayısız az olmasına rağmen bana bunu diyorlar diyorum arkadaşlarım annesi babası böyle dediğine göre bu kız bacım diyorlar arkamdan. Ben derdimi anlatayım diyorum anne babamın bana yaptıklarını anlatayım diyorum anlattığım insanlar da anne babamı haklı görüp 'acaba sen ne yaptın da anne baban sana bunı yapıyor' diyorlar. Sen bir hata mı yaptın anlat çekinme diyorlar bana şüpheyle geliyorlar ya da yardım istediğim insanlar sırf yardım almak için yalan söylediğimi düşünüyorlar. Babamın elektrik sigortasını kapattığımı söylüyorum içimi boşaltmak için ama çevremden de oluyorum

Güncellemeler
+1 yıl
onlar beni kötü kız olarak biliyorlar bunları söyledikten sonra. Acaba ne yaptı da anne babası böyle yapıyor diye, bazı arkadaşlarım inanmıyor ses kaydı bile aldım dinlettim kendilerinden utanıp bana inanmalarını beklerken sen ne yaptın ki bunlar böyle yapıyor diyorlar bana, kimisi bana inanmıyor ve arkamdan yalancı iftiracı ailesine iftira atan diyorlar benim için, kimisi anne babadır onlar hakkında nasıl böyle konuşursun diyorlar düzgün olsaydın anne babanı kötülemezdin diyorlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de ben yardım isteyince sorgusuz sualsiz herkes dolandırıcı diyor ama herkes böyle diyor herkes kuşkuyla bakıyor anlattıklarıma inanmıyorlar ve innn da gzyle grn olsa da onlr da yardım etmiyorlar dayan alttan al diyorlar. Ben tükendim bittim. Yardım istiyorum en çok insanların bana inanmasına yoruldum suçu bende bulmaları. Acaba ne yaptım diyorum herkes beni suçluyor ne yaptım ben suç bende mi diyorum ama eğer zulüm karşında sabredip susan ahlakını, iyi kalbini koruyan bile suçluysa bu
BUNU ANLATTIĞIMDA İNSNALAR BENDE SUÇU ARIYOR NEDEN?
Cevapla