Çalıştığım marketin karşısında veteriner klinikleri var orada çalışan beyefendi var çok nazik kibar biri ben de bir ay önce işe girdim ilk başlarda işe girdiğimde geliyordu ara ara o zamanlar çok iş yeni öğrendiğim için işe gömülüyordum pek bakmıyordum insanlara yine ara ara geldiğini hatırlıyorum ondan sonra biraz böyle zaman geçti ben işi öğrenmeye başladım daha rahattım işte ve o sıra benim ilgimi çekti yani bir ara işte kasada kasiyer arkadaşımla konuşurken gülümseyerek kasama geldi orada benim ilgimi çekti zaten sonra biraz zaman geçti sigara almak için gelmişti markete istediği sigara benim kasamda yoktu diğer kasaya gidicektim kendi gitti hani isterseniz ben alayım dedi işte böyle naziklik yaptı da oldu sonra çocuklarla markette konuşurken marketin kapısının önünden geçiyordu beni gördü çocuklarla konuştuğumu yine yüzünde bir tebessüm oluştu kocaman
Sonra 10 gündür klinikte yoktu ben gitti gelmez sandım
Sonra dün kasadaydım ve bir kliniğiğin önüne baktım kliniği’in önünde bir bahçe takımı var genelde hep orada oturuyorlar neyse bir bakayım dedim orada oturuyordu telefona bakıyordu ben de o değildir sandım sonra müşteri aldım bir tekrardan bakim dedim hani yine kliniğin önünde baktım cidden o gelmiş ve bana bakıyordu ve baya bi baktı neyse bende baktım biraz ama müşteriler geldi ben müşterileri alıyorum müşterileri alırken bana bakıyor beni izliyor aralıksız 5-10 müşteri aldım hepsinde de baktı hani müşteriler önümden geçiyor beni kapatıyor ama hala bakmaya devam ediyor asla kesmiyor telefonuna da geri bakmıyor normalde çok telefona bakan birisi ve sürekli gözü bendeydi işte kasiyer arkadaşım vardı kasamı siliyodu ikimiz de kasadaydık yine bakıyodu ve böyle biri beni izliyormuş gibi hissettim bütün gün sonra içeri girdi biraz zaman geçti onu daha net görebileceğim bir yere oturdu biraz daha yakın bahçe takımına oturdu orada şöyle bir kafamı döndürüp yine baktım biraz zaman geçtikten sonra tam o yere oturdu ve gözleri kısılmıştı gülümsüyordu muhtemelen çünkü gülünce gözleri kısılıyor ve bakıyordu yine ve zaten böyle çok anlık baktım o zaman öyleydi yeni oturmuştu ve gözleri kısılmıştı yani bakıyordu o sırada da benim kasamdan markette çalışan bir abla var o geçiyordu işte evine gidecekti çıkış saatine denk geliyordu kolay gelsin canım dedi teşekkür ettim sorsan aramızda o gün bir espiri vardı onu söyledim ona güldük yani zaten kadın benim önümü kapatmış ama hala bakmaya devam ediyordu ondan sonra abla gitti sonra ben yine oturdum işte müşteri falan aldım sonra akşam içeri gidip kasamı kapattım sonra geri kasama geldim çöpleri alıcaktım tam böyle kasamda okasamın içine tam girdim o sıra ona baktım hala bakıyordu akşamdı yani bakıyordu hani ben bakmadan direkt zaten öyle fixlenmiş hani ben yokken bakıyordu ya da ben geldim onu fark ettiöyle baktı çöpleri almadan bir bakayım dedim baktım yine bakıyordu ondan sonra çöpleri aldım diğer kasaların çöplerini alıp bir dışarı çıktım copu hemen marketin yanına koydum içeri girdim kendi kasama gittim yine bakıyordu hani tatilden önce bu kadar bakmıyordu şaşırdım hani ne değişti de bu kadar bakıp durdu dün diye bugün de bir kere hani gördüm baktığını zaten erken çıktım bugün o da full telefona bakıyordu zaten erken çıkmam da iyi oldu çünkü tam oturduğu yerin önüne araba çekmişler ve çok göz göze gelemezdik bugün yani böyle oldu ama bakışları dün olduğu gibi yoğun değildi bende merak ediyorum niye dün tatilden döndükten sonra bu kadar baktı tatilden önce de ilgiliydi ama bu kadar mıydı tartışılır bugün yine normaldi tatilden önceki tavırları gibiydi hani düşüncelerini merak ediyorum
Sonra 10 gündür klinikte yoktu ben gitti gelmez sandım
Sonra dün kasadaydım ve bir kliniğiğin önüne baktım kliniği’in önünde bir bahçe takımı var genelde hep orada oturuyorlar neyse bir bakayım dedim orada oturuyordu telefona bakıyordu ben de o değildir sandım sonra müşteri aldım bir tekrardan bakim dedim hani yine kliniğin önünde baktım cidden o gelmiş ve bana bakıyordu ve baya bi baktı neyse bende baktım biraz ama müşteriler geldi ben müşterileri alıyorum müşterileri alırken bana bakıyor beni izliyor aralıksız 5-10 müşteri aldım hepsinde de baktı hani müşteriler önümden geçiyor beni kapatıyor ama hala bakmaya devam ediyor asla kesmiyor telefonuna da geri bakmıyor normalde çok telefona bakan birisi ve sürekli gözü bendeydi işte kasiyer arkadaşım vardı kasamı siliyodu ikimiz de kasadaydık yine bakıyodu ve böyle biri beni izliyormuş gibi hissettim bütün gün sonra içeri girdi biraz zaman geçti onu daha net görebileceğim bir yere oturdu biraz daha yakın bahçe takımına oturdu orada şöyle bir kafamı döndürüp yine baktım biraz zaman geçtikten sonra tam o yere oturdu ve gözleri kısılmıştı gülümsüyordu muhtemelen çünkü gülünce gözleri kısılıyor ve bakıyordu yine ve zaten böyle çok anlık baktım o zaman öyleydi yeni oturmuştu ve gözleri kısılmıştı yani bakıyordu o sırada da benim kasamdan markette çalışan bir abla var o geçiyordu işte evine gidecekti çıkış saatine denk geliyordu kolay gelsin canım dedi teşekkür ettim sorsan aramızda o gün bir espiri vardı onu söyledim ona güldük yani zaten kadın benim önümü kapatmış ama hala bakmaya devam ediyordu ondan sonra abla gitti sonra ben yine oturdum işte müşteri falan aldım sonra akşam içeri gidip kasamı kapattım sonra geri kasama geldim çöpleri alıcaktım tam böyle kasamda okasamın içine tam girdim o sıra ona baktım hala bakıyordu akşamdı yani bakıyordu hani ben bakmadan direkt zaten öyle fixlenmiş hani ben yokken bakıyordu ya da ben geldim onu fark ettiöyle baktı çöpleri almadan bir bakayım dedim baktım yine bakıyordu ondan sonra çöpleri aldım diğer kasaların çöplerini alıp bir dışarı çıktım copu hemen marketin yanına koydum içeri girdim kendi kasama gittim yine bakıyordu hani tatilden önce bu kadar bakmıyordu şaşırdım hani ne değişti de bu kadar bakıp durdu dün diye bugün de bir kere hani gördüm baktığını zaten erken çıktım bugün o da full telefona bakıyordu zaten erken çıkmam da iyi oldu çünkü tam oturduğu yerin önüne araba çekmişler ve çok göz göze gelemezdik bugün yani böyle oldu ama bakışları dün olduğu gibi yoğun değildi bende merak ediyorum niye dün tatilden döndükten sonra bu kadar baktı tatilden önce de ilgiliydi ama bu kadar mıydı tartışılır bugün yine normaldi tatilden önceki tavırları gibiydi hani düşüncelerini merak ediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar detaylı bir şekilde anlatmışsın her şeyi, okurken adeta senin gözünden olayları yaşadım. İlk olarak şunu söylemeliyim ki bu tür durumlarda bazen karşımızdaki kişiyle ilgili hislerimizin etkisiyle onun davranışlarını fazla anlam yükleyerek yorumlayabiliyoruz. Onun sürekli sana bakması ilgisinin bir göstergesi olabilir ama daha net anlamak için onunla iletişim kurman önemli. 🌱
Eğer cesaretini toplayabilirsen, rahat bir anında ona selam verip bir iki cümlelik bir sohbet başlatabilirsin. Bu hem samimi bir adım olur hem de aranızdaki durumu daha iyi anlaman için bir fırsat yaratır. İnsanlar çoğu zaman duygularını direkt ifade etmekte zorlanır, bu yüzden sen bir adım atarak aslında karşılıklı bir sıcaklık yaratabilirsin. Eğer hakkında ne hissettiğini öğrenmek istiyorsan, ufak bir sohbette bile cevabını alabilirsin. 😊
Unutma, bu süreçte doğal olmak ve hislerini zamanla açığa çıkarmasını beklemek önemli. Kendi hislerini de göz önünde bulundurarak iletişim yoluyla bir adım atmak iyi olabilir. 🙌