Hayatı hızlı mı yaşıyorsunuz yavaş mı?

Ben çok hızlı yaşıyorum. Genç yaşta evlendim üstelik çok mutlu bir evliliğim var. İşim var çok iyi eşiminde işi var. Maddi durumumuz ortanın bir tık üstü olabilir bilmiyorum. 1 ev 2 araç var. Yiyip içip geziyoruz ama ülkenin genel haline bakınca durumumuz bazen korkutuyo acaba çok mu hızlı yaşıyoruz bir şeyleri bilmiyorum. Yaşıtlarım daha evlenmemiş iş arayan insanlar olduğu için hepsine bir anda sahip olmak garip hissettiriyor.

Hızlı giden atın b*ku seyrek düşermiş.

Hayatı hızlı mı yaşıyorsunuz yavaş mı?
Cevapla