Hayatı hızlı mı, olması gerektiği gibi mi yaşıyorsunuz?

Eskiden öğlen 2 ye kadar uyur, geri kalan zaman boş geçerdi. Yaşımız geçiyor dünyada tadılacak güzel anlar var, kaçırmamak için erken uyanmak gerek 😏

Hayatı hızlı mı, olması gerektiği gibi mi yaşıyorsunuz?
Cevapla