- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılBu senin kalite anlayışının ne olduğuyla ilgili bir durum. Sonuçta aşağı yukarı herkesin bir kalite değerlendirme şekli var. Misal ben karaktere, zekaya ve bakımlılığa bakarım birilerini değerlendirirken. Burada önemli olan sen neye bakıyorsun?
Daha başta eltinin tarzını fark edip bundan rahatsız olduğuna göre senin önceliklerin benimkinden farklı demektir ve onunsa pahalı eşyalarla kendi değerini arttırma ihtiyacı var gibi görünüyor. İşte bunlar benim anlamadığım ve saçma bulduğum şeyler.
Ben senin yerinde olsam kendimi en rahat ve mutlu hissettiğim halimle onunla tanışırdım. Ve bir şekilde görsellikle veya para/marka gibi konularda üstünlük taslamaya çalışırsa da ağzının payını verirdim. Daha önce de çok kez yaptığım bir şey bu zaten yeni değil.
Yani onunla tanıştığında gidişat bu konudaki tavrının ne olduğuna bağlı olacak. Tabi eğer bu konu gündeme gelirse ve geldiğinde konuya gereken tepkiyi koyabilirsen sen senin kaliteni belirlemiş olacaksın. Kaliten de herkeste olabilen para değil, nadir bulunan düşünce yapın olacak.30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Kendin ol yeter. Herkesin durumu bir değil. Eski model eşya almak utanılacak veya aşağılacak bir şey değil. Zaten böyle düşündüğümüz için bozulduk.
Her son model eşya vs takıntısı olan biri illa kibirli burnu havada olacak değil. Mütavazidir belki. Siz Allahtan iyi olanı isteyin o sizin gönlünüze göre olanı verir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHavalı davran onun gibi. Hohoho diye kahkahahalar at. Starbucksa gittiğini anlat devamlı gitmesende gitmiş gib idavran anlat. Havalı görün fakirleri filan aşağıla.
222 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha Haklısın zaten bende biliyorum bunu ama amaç o değil amaç havalı görünsün insanları aşağılısın ve eltisiyle iyi anlaşsın. Mesela arkadaşı hakkında dedikodu yapsın olmayan şeyleri bile olmuş gibi anlatsın.
- +1 yıl
- +1 yıl
Şaka mı ciddi mi diyosun birader?
Cevap sahibi+1 yıl@İstanbulByfnds1999 Ciddi diyorum evlat.
- +1 yıl
Çen micah mı yaptın çen
- +1 yıl
Bizler ailelerimizi temsil ediyoruz. Ailemizin bizlere öğrettiği değerlerin tam tersi istikamette hareket ederek ailemizi nasıl iyi bir şekilde temsil edebiliriz? Bu mantık dışı bir durum olduğumuz ve bize öğretilen değerler çerçevesinde hareket etmeliyiz en sağlık ve doğru olan bu olur.
- +1 yıl
Fakirleri aşağıla ne ya jamsldld şaka bi yanada deprem oldu market zinciri olan adam bile çadırda kalıyo artık bazı şeylerin önemsiz olduğunu anlamak icin yetmez mi bu olanlar
Cevap sahibi+1 yıl@İstanbulByfnds1999 Evlat mizah filan yaptığım yok bide 6 yaş büyüyüğüm senden ve mizah yapıyor olsam ÇSG sayım senden yaklaşık 10 kat daha yüksek olmazdı.
Cevap sahibi+1 yılFakirleri aşağıla vb. diğer şeyler kötü bir şey biliyorum zaten normalde yapılmasını zaten önermem fakat burada durum farklı bu tarzda ki biriyle iyi anlaşması lazım ki işine yaramış EİC seçmiş.
- +1 yıl
Zengin olmak, havalı olmak insanlığı mı öldürüyor sanıyorsun? Ne kadar kötü bir kelime. Çok kötü kalbiniz var
- +1 yıl
Evlat ne kardeşim. Akıl yaşta değil baştandır.
- +1 yıl
Bu ergen filmlerindeki silik ezik bukalemun tip bildiğin. Sırf azıcık havalı görünmek için ruhunu, dostunu ve ailesini satabilecek modelden.
Yetmez gibi bu tiksinç düşünce yapısını savunup bir de üstüne bir başkasının profiline hakaret ediyor. Soranın bunu seçmiş olması da ne vahim bir tablo. Kendinden uzak olsun isteyeceğin değer anlayışı olmayan tipler bunlar işte.
Cevap sahibi+1 yıl@ailedenbiri zengin olmak havalı olmak insalığı öldürür demiyorum ama o da ona ayak uydursun işte kalbi temiz olsa bile eltisiyle iyi geçinmeli. Kalbimi kırdın ayrıca üzdün :(
Cevap sahibi+1 yıl@ParaşütAdam Bizde biliyoruz çocuk. Kişi nasıl davranırsa öyle karşılık görür.
Cevap sahibi+1 yıl@rekreasyonistt Başkasının profiline hakaret etmedim. Bana yapılana sessiz kalıp haksızı savunman apayrı ironik durum. Medyaya oynamasanız keşke. Bide hakaret edende sensin şu an. Kaldı ki evlat kelimesi ne zamandann beri hakaret olmuş? Benden 6-7 yaş küçük biri gelecek bana birader diyecek benim ne dememi bekliyorsun böyle bir çocuğa? Evlat dicem tabi ki. O saygılı mı konuşmuş başta yapan o. Ergen filmleri izlemiyorum daha doğrusu ne Türk filmleriyle pek aram var, ne de dizileriyle Türk dizileri aşırı saçma geliyor bakmıyorum 8 yıldır Türk dizisi izlemiyorum açıkçası.
- +1 yıl
Lafım başkasının EİC oranına ve başta attığın yorumaydı Gizli Üye gayet iyi biliyorsun. Hani sana yapılmış bir haksızlık yok ki bu kadar insan da gördüğün gibi benimle hemfikir.
- +1 yıl
Stersen 10 yaş nüyük ol. Ne yapayım? Ayrıca 6 yıl erken doğman mesele değil. Ben beyin yaşını ilk cümlenden ölçtüm o yüzden gözümde sadece gülünçsün, Çsg sayısıyla mizah arasında alaka kurmaya çalışıyosun. Daha kötüsü, baştan beri trol olduğunu düşünmüştüm, bu lafına bakılırsa ciddiymişsin. Bu da maalesef hayatsız, yıkık biri olduğunu düşündürüyor. Allah şifa versin dayı. Bu arada bakmaya tenezzül etmemiştim. 30 tane mesaj gelince bakayım dedim. Şimdi görüyorum. Aşağıda da birisine acayip acayip konuşmuşsun. Yok nasıl davranırsan öyle karşılık görür falan... bana evlat deyince sana reis kral falan mı dememi bekliyorsun? Belini kırasım geliyo sadece. Kırdırma belini yol al. Her böyle gördüğüne de evlatlı konuşma sonra yanlışlıkla sanalla gerçek hayatı karıştırıp gerçek hayatta da bu klavye delikanlılığını yaparsın, aklını alırlar. Dikkat et abimm senin sağlığını düşünüyorum ben.😛😂😂
- +1 yıl
@rekreasyonistt neden böyle ciddiyetsiz birini bu kadar ciddiye alıp kendinizi yıpratıyorsunuz. Boşverin. Laftan anlamayacağı belli
- +1 yıl
Zaten bana diyecek bir şey bırakmamışsın İstanbullu. Ki ben de zaten diyeceğimi dedim. Madem EİC onun için bu kadar değerli benimkinden bir şeyler öğrensin.
- +1 yıl
Cevap sahibi, kişi karşındakini kendinden bilirmiş diye bir ata sözü var. Bir düşün. Daha yazmama gerek yok. Yukarıda İstanbul beyfendisi gerekli cevabı yazmış zaten. Yazık kafana
+1 yılÜstünlük kurmaya çalışacaktır. Sakın altta kalma. Sade zarif ol. Hakettiği yerde ver ayarı.
04 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Gelişmeleri de yazarsan sevinirim merak ettim neler olcak
Soran+1 yılrica ederiim 💕 tamam bakalım
- +1 yıl
Lütfen benimle de paylaşın. Gerçekten çok merak ettim. Benim elti kibirden başını kaldiramiyordu. Ama ben hep kendim oldum ve bozmaya çalıştığı yerde ben onu 10 kat bozdum 🙂
- +1 yıl
@Ailedenbiri ablam sen işi çözmüşsünnn
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılOlduğun gibi davran, herkes herkesle aynı hayatı yaşayacak diye bir şey yok. Herkesin doğruları kendine göre farklılık gösterir. Sen marka sevmezsin bir başkası için vazgeçilmez bir kriterdir. Böyle değişkenlik gösterebilir. Herkesin hayatı yaşama şekli yaşam koşulları standartları öncelik verdiği şeyler farklıdır. Önemli olan kendin gibi kalmak özenti ve yapmacık olmamak. Onlar farklı bir aile siz farklı bir aile olacaksınız nihayetinde.
40 Yorumla öncellikle kendini bu tarz şartlama. Baktın haddini aşıp çok marka konuştu. Sen şöyle de “ Geçen bir makale okudum aslında bu psikolojik bir sorun “ ve bunu dedikten sonra araya başka bişey at gül 🤭
Markanın önemli olmadığını çirkin durduğunu anlatabilirsin.
ama mesafenin gözünü seveyim mesafe kadar iyi bir şey yok
mesafeli ve saygılı ol
o duvarı o gün kurarsan her şey daha iyi olacaktır.
20 YorumlaTabii ki de doğal davranacaksın seni seven böyle kabul etsin yoksa naş ha saygısızlık anlamında da bir şey yapmayacağını düşünüyorum yani isterse milyarları taşısın üstünde önemli olan karakterdir ona göre davran ve bana göre soru çok boş bir soru özgüvensizsin galiba sen
11 Yorumla- +1 yıl
Sonunda zeki ve dobra bir insan.
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Rahat ol, yarışa girme... Etiket muamelesi yapma, marka konusu açıldığında ilgim bilgim ve fikrim yok de, bilmiyorsan ve giymiyorsan bilmiş giymiş gibi davranma.
70 YorumlaAile & Toplum konusunda 547 cevap paylaştı. Ekstra bir çaba sarf etme bence. Olduğun gibi doğal davran. Onu tanımaya çalış. Marka giyenen birisi diye burnu havada olacak değil ya belki de mütevazı biridir. Ön yargılı olma.
Bakalım sana nasıl davranacak duruma göre sen de ilerleyen süreçte nasıl davranman gerektiğini anlarsın.
20 YorumlaKendin ol doğal ol gözünde bu kadar büyütme. Marka giymek ya da konuyla ilgili bilgin olmak zorunda değil bilmiyorsan bilmiyorum de doğal ol yani..
30 Yorumla
+1 yılInsanı şık zarif gösteren giydigi kullndigi urunlerin etiketi degilki onu nasil kullndgi nasil tasidigi. Durusu ifadesi. Sen duruşunla oturusunla kalkisinla konuşmanla kendine olan guveninle bu konuyu çozersin. Rol yapma sakın kendin ol.
11 Yorumla
Soran+1 yılçok güzel söyledin
+1 yılKendin ol.
Kültür ve bilgi
Gereksiz marka ve etiket fiyatlarından çok daha önce gelir.
Yarışada girme..
İnsanın dış görünüşü elbette önemli onun kadar maddi durumun iyi olmasa bile bakımlı temiz ve dürüst ol yeter.
Umarım kendini begenen , egosu tavan , ne dediğini bilmeyen biri değildir.
İnsan her türlü anlaşır. Yeter ki gönüller bir olsun..10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAcaba ben miyim o diye düşündüm 🤣🤣 çok aşırı zenginler mi?
Bu arada normal davran zenginler de marka giyinen insanlar da insan yani sadece bi tercih ve seçim bu insanların çoğu marka giyiniyor artık12 Yorumla
Soran+1 yıldurumları iyi yani zenginde denmez otoparkları var sadece
Cevap sahibi+1 yılBen değil mişim tamam 🤣
Bence sorun yok gayet doğal davran insanın içinde varsa itici de olur egolu da ama yoksa çok da takacak bir durum yok oda insan sonuçta
Kendin ol bilmediğin şeylerde bilmiyorum de kendini küçük görme onuda büyük görme sıradan insan gibi gör sıradan insan gibi değilse de çok fazla samimi olma 😂
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Bence kendin olman yeterli olacaktır. Kullandığı eşyalar ve kişiliğini bağdaştırmamaya çalış. Öyle görünüyor olabilir ama içi senin gibidir mesela. Bu yüzden rahatla ve kendin ol, fazla samimi olma ama taklit de yapma :)
00 YorumlaKendin ol sadece. Markalı falan giyiniyor diye üstünlük taslıyorsa o zaman kibar şekilde bozarsın onu sürekli. Ama öyle giyinmesine rağmen kibirli olmayıp mütevazi bi insan da olabilir. Yani nabza göre şerbet ver.
00 Yorumla
+1 yılTanıştığın insanlara nasıl davranıyorsan öyle davran, böyle şeyler sevmesi kötü ya da aşırı burnu havada bi insan olduğunu göstermez belki çiçek gibi bi kadındır :) Tanışmadan bilemezsin ön yargılı olma
00 Yorumla
+1 yılBirileri üstünlük sağlamaya çalışır sende öyle yap falan demis ama saçmalamayın arkadaşlar, normal davran bu saydiğin şeyler çok özel seyler değil sonuçta. Sana farklı davranmaz ki davransa bile sen kendin ol.
00 YorumlaAmannnn sen kendin ol kasma kendini ne sanki. Boş şans 😘
30 Yorumla
+1 yılÖnemli olan marka değil karakterdir bakalım üstüne giydiği elbise kadar kendisi kaliteli mi belli ki bu durumdan övünen biri sende kendi başkaları için değiştirme olduğu gibi davran küçümserse kendi bileceği iş
00 Yorumla
+1 yılHavalı giydi marka kullandı diye zengin veya başka üst seviye biri sayılmaz. Kendin gibi ol en sade giysini giy. Sadelik cool görünür hep. Bırak şatapata diye laf var öyle giyinerek kendini kokoş hiss etsin yanında. Allah bütün kızları yılan suratlı şeytan gibi kurnaz eltilerden korusun 🤲🏼😉
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılDaha tanımadan düşman olunmuş sfsffggv allah kolaylık versim
20 Yorumla
+1 yılHer zaman kendin ol! Evet sende güzel giyin tabiki ama asla kişiliğini bozma derim. Son model giyinenler kibirli olacak diye bir kural asla yok. Bir bakmışsın çok samimi , doğal biri çıktı. Yani nasıl olursa olsun giyimini boz ama kişiliğini bozma sırf bir elti için.
00 YorumlaYa evliliği sevmememin bir diğer sebebi de bu. Eşinle değil de onun ailesiyle evleniyorsun adeta. Kafana takma bence yok eltiymiş yok şuymuş yok buymuş. İçinden geldiği gibi davran
00 Yorumla
+1 yılRahat ol, yarışa girme... Etiket muamelesi yapma, marka konusu açıldığında ilgim bilgim ve fikrim yok de, bilmiyorsan ve giymiyorsan bilmiş giymiş gibi davranma.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılMarka giyinen biri diye şımarık egoist kendini bilmezin teki olacak diye bir kural yok neden bu kadar kastın kendini
10 Yorumla
+1 yılYapmacık davranma zaten bir süre sonra kendi kişiliğin ortaya çıkacak o yüzden doğal ol.
10 Yorumla
+1 yılDoğal ol.. karşindakinin markasini ya da başka bir şeyini cokta önemsemeyin..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Kendin gibi davran , rol yaparsan sonraki günlere sıkıntı olur.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Bir g. zekaliya nasıl davranmak gerekirse, öyle davranın.
22 Yorumla- +1 yıl
Son model ürünler kullanıp markalı giyinince canım mı oluyor insanlar?
- +1 yıl
@Suuuuuuuuuuuuuu Hayır, degiller.. Cevabım haddini aşmış. Üzgünüm
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGörgüsüz yani 😀 böyle şeylerle hava atmayı seven alçak gönüllülükten zerre anlamayan bir insana nasıl olunursa öyle ol (mesafeli)
00 Yorumla
+1 yılSeni ezikler gibi konuşursa sklemezmii gibi tavır yap o insan olduğu yerde kudurur zaten laf sok alttan alttan tamamdır o iş☺️😄
02 Yorumla- +1 yıl
Sklemezmi tavrı ne demek
- +1 yıl
S*klemezmiş olacaktı
+1 yılBenim de görümcem öyle 😂 ilk zamanlar kendım gibi oldum sonradan anladığı dilden konuşmaya başladım duruldu 😂
00 YorumlaHerkesin yanında nasılsan öyle ol doğal davran kasma kendini, onunla sen bir değilsin ki kendin gibi ol.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılNormal halin ne ise öyle davran bence. Biraz klişe bir cevap ama.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlduğun gibi doğal davran ve onun gözüne gireceğim diye de çizginden ödünç verme sakın
10 Yorumla Doğal ol. Ama kendini de ezdirme. Tanımadan peşin hüküm verme. Belki de iyi biridir.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Kendin ol benim eltimde öyleydi fakat beni tanıyınca havaliligi kalmadi
11 Yorumla- +1 yıl
hanginiz daha havalı?
+1 yılSadece doğal ol. Yapmacık olursan hep ve her zaman sıkıntı olur.
10 Yorumlanormal davran zaten nisanlin zenginse sende oyle olursun istersen kasma yani
00 Yorumla
+1 yılTürk olupta ithal giyinen bir ezik olduğunu unutma yeter.
00 YorumlaZarif ve bilgeç davran, üstünlük kurmaya çalışırsa soğukkanlı bir şekilde cevap ver.
00 YorumlaOlduğun gibi davran hiç taviz verme kendini ezik veya alçak gösterme cesaretli görün net konuş
00 Yorumla
+1 yılEn doğal halinle davran yapmacık olma o kadar
00 YorumlaKendin ol
Kendini ezdirme
Gerektiği yerde ver cevabı00 Yorumla
+1 yılOnunla yarışma yeterli kendin gibi davran ve mesafeli ol
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCiao
Normal davranmalısın giyim tarzı , yaşam biçimi davranışını etkilememeli.
Ne gözüne girmek için çabala ne de eleştirel yaklaş. Normal stabilde nasılsan öyle.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendin olmayı denesen? Her insan yaradılışta bile farklıdır sen kendin ol bırak o düşünsün nasıl davranacağını sana karşı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok da büyütme gözünde bence. Herkese davrandığın gibi
10 Yorumla
+1 yılEger ki üstünlük yarısına girersen kompleks yaptığını düşünebilir. Bence kendin gibi ol sadelik göster. Asıl oyle insanlar kıskanılır buna da emin ol. Seni ezmeye çalışsa dahi tebessüm et sen umursamayınca o zaten vazgeçer
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlduğun gibi davran ve zeki ol. Abuk sabuk bir şey söylerse lafı koyarsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılaynenn
- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılNiye son model giyince üst insan mi oluyoe seviye mi atlıyor sende 2. El giyin o zaman ezik olmus oluyon sizde beyin varsa aha bende yok
10 Yorumla Kendini ışığına güvenen başkasının pariltisindan rahatsızlık duymaz👍🏻 sorman bile hata normalin nasılsa öyle ol aksi seni taniyan insanlarinda gözüne batıp hakkında kötü fikir oluşturabilir
10 Yorumla
+1 yılOlduğun halden mi memnun değilsin? Onun olduğu halden mi?
Sorunun cevabını verdikten sonra konuşalım.
12 Yorumla
Soran+1 yılmemnun olmamak değil. öyle insana nasıl davranayım diye soruyorum
- +1 yıl
Yani kompleks yapmışsın gibi, yapma.
Neysen osun. O da öyle..
+1 yıl“Akıllı kadın kimseyle yarışmaz böylelikle kimse onunla yarışamaz” diye bi söz duymuştum çok doğru
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSence? Başkasına göre mi şekillendireceksin kendini?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDediklerine gül geç. Ben öyle yapıyorum, hayat ciddiye almaya değmiyor.
00 Yorumla
+1 yılDoğal davran kimse için bir şekile girmek zorunda değilsin
10 Yorumla
+1 yılOlduğun gibi davran kimse için kasılma bırak o nasıl davranacağını hesaplasın.
20 YorumlaSende kendi dunyanı anlat ona o sana uysun sakın başkası icin değişme Oz guvenin düşer doğal ol
20 YorumlaKendin ol tabikide, eğer seni ezmeye çalışırsa zaten onun kalitesizliği ve görgüsüzlüğüdür.
Ezersede payını bildir.00 YorumlaEyfel kulesinin en tepesinde uç noktasında oturarak kahvemi içtim de ağrı dağın eteğinde eteğimle dolaştım de seni gezen tozan biri sansın
00 YorumlaKendin gibi ol ona göre mi davranacaksın canım. ne yüksek nede sessiz kal. Seni keşfetmesine izin ver.
00 YorumlaÇakma bir şey alarak hediye et... süreci hizlandir kesin gelin olursun dhshhs
01 Yorumla- +1 yıl
Niye çakma
- Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer