• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Eltim markalı giyinen, son model ürünler kullanan birisiymiş. Tanışacağımız zaman nasıl davranmalıyım?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
55
Yapay Zekaya Sor
Eltim markalı giyinen, son model ürünler kullanan birisiymiş. Tanışacağımız zaman nasıl davranmalıyım?
Cevapla
Marka Soruları Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    Bu senin kalite anlayışının ne olduğuyla ilgili bir durum. Sonuçta aşağı yukarı herkesin bir kalite değerlendirme şekli var. Misal ben karaktere, zekaya ve bakımlılığa bakarım birilerini değerlendirirken. Burada önemli olan sen neye bakıyorsun?

    Daha başta eltinin tarzını fark edip bundan rahatsız olduğuna göre senin önceliklerin benimkinden farklı demektir ve onunsa pahalı eşyalarla kendi değerini arttırma ihtiyacı var gibi görünüyor. İşte bunlar benim anlamadığım ve saçma bulduğum şeyler.

    Ben senin yerinde olsam kendimi en rahat ve mutlu hissettiğim halimle onunla tanışırdım. Ve bir şekilde görsellikle veya para/marka gibi konularda üstünlük taslamaya çalışırsa da ağzının payını verirdim. Daha önce de çok kez yaptığım bir şey bu zaten yeni değil.

    Yani onunla tanıştığında gidişat bu konudaki tavrının ne olduğuna bağlı olacak. Tabi eğer bu konu gündeme gelirse ve geldiğinde konuya gereken tepkiyi koyabilirsen sen senin kaliteni belirlemiş olacaksın. Kaliten de herkeste olabilen para değil, nadir bulunan düşünce yapın olacak.

    3
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.

    Kendin ol yeter. Herkesin durumu bir değil. Eski model eşya almak utanılacak veya aşağılacak bir şey değil. Zaten böyle düşündüğümüz için bozulduk.

    Her son model eşya vs takıntısı olan biri illa kibirli burnu havada olacak değil. Mütavazidir belki. Siz Allahtan iyi olanı isteyin o sizin gönlünüze göre olanı verir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Havalı davran onun gibi. Hohoho diye kahkahahalar at. Starbucksa gittiğini anlat devamlı gitmesende gitmiş gib idavran anlat. Havalı görün fakirleri filan aşağıla.

    2
    22 Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Fakirleri aşağılamak nasıl bir insanlık anlayışı? Sahtelik bittikten sonra ne olacak dersiniz? Eltisi onu aşağılayacak yalancının mumu yatsıya kadar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Behavaha Haklısın zaten bende biliyorum bunu ama amaç o değil amaç havalı görünsün insanları aşağılısın ve eltisiyle iyi anlaşsın. Mesela arkadaşı hakkında dedikodu yapsın olmayan şeyleri bile olmuş gibi anlatsın.

      Yorumla
    • İstanbulByfnds1999
      İstanbulByfnds1999
      +1 yıl

      @Behavaha dalga geçiyor diyecektim ama sana verdiği cevapta hala devam ettirmiş

      Yorumla
    • İstanbulByfnds1999
      İstanbulByfnds1999
      +1 yıl

      Şaka mı ciddi mi diyosun birader?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @İstanbulByfnds1999 Ciddi diyorum evlat.

      Yorumla
    • İstanbulByfnds1999
      İstanbulByfnds1999
      +1 yıl

      Çen micah mı yaptın çen

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Bizler ailelerimizi temsil ediyoruz. Ailemizin bizlere öğrettiği değerlerin tam tersi istikamette hareket ederek ailemizi nasıl iyi bir şekilde temsil edebiliriz? Bu mantık dışı bir durum olduğumuz ve bize öğretilen değerler çerçevesinde hareket etmeliyiz en sağlık ve doğru olan bu olur.

      Yorumla
    • Okyanusmavisi97
      Okyanusmavisi97
      +1 yıl

      Fakirleri aşağıla ne ya jamsldld şaka bi yanada deprem oldu market zinciri olan adam bile çadırda kalıyo artık bazı şeylerin önemsiz olduğunu anlamak icin yetmez mi bu olanlar

      Yorumla
    • Havvakızı
      Havvakızı
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @İstanbulByfnds1999 Evlat mizah filan yaptığım yok bide 6 yaş büyüyüğüm senden ve mizah yapıyor olsam ÇSG sayım senden yaklaşık 10 kat daha yüksek olmazdı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fakirleri aşağıla vb. diğer şeyler kötü bir şey biliyorum zaten normalde yapılmasını zaten önermem fakat burada durum farklı bu tarzda ki biriyle iyi anlaşması lazım ki işine yaramış EİC seçmiş.

      Yorumla
    • Ailedenbiri
      Ailedenbiri
      +1 yıl

      Zengin olmak, havalı olmak insanlığı mı öldürüyor sanıyorsun? Ne kadar kötü bir kelime. Çok kötü kalbiniz var

      Yorumla
    • ParaşütAdam
      ParaşütAdam
      +1 yıl

      Evlat ne kardeşim. Akıl yaşta değil baştandır.

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Bu ergen filmlerindeki silik ezik bukalemun tip bildiğin. Sırf azıcık havalı görünmek için ruhunu, dostunu ve ailesini satabilecek modelden.
      Yetmez gibi bu tiksinç düşünce yapısını savunup bir de üstüne bir başkasının profiline hakaret ediyor. Soranın bunu seçmiş olması da ne vahim bir tablo. Kendinden uzak olsun isteyeceğin değer anlayışı olmayan tipler bunlar işte.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ailedenbiri zengin olmak havalı olmak insalığı öldürür demiyorum ama o da ona ayak uydursun işte kalbi temiz olsa bile eltisiyle iyi geçinmeli. Kalbimi kırdın ayrıca üzdün :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ParaşütAdam Bizde biliyoruz çocuk. Kişi nasıl davranırsa öyle karşılık görür.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @rekreasyonistt Başkasının profiline hakaret etmedim. Bana yapılana sessiz kalıp haksızı savunman apayrı ironik durum. Medyaya oynamasanız keşke. Bide hakaret edende sensin şu an. Kaldı ki evlat kelimesi ne zamandann beri hakaret olmuş? Benden 6-7 yaş küçük biri gelecek bana birader diyecek benim ne dememi bekliyorsun böyle bir çocuğa? Evlat dicem tabi ki. O saygılı mı konuşmuş başta yapan o. Ergen filmleri izlemiyorum daha doğrusu ne Türk filmleriyle pek aram var, ne de dizileriyle Türk dizileri aşırı saçma geliyor bakmıyorum 8 yıldır Türk dizisi izlemiyorum açıkçası.

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Lafım başkasının EİC oranına ve başta attığın yorumaydı Gizli Üye gayet iyi biliyorsun. Hani sana yapılmış bir haksızlık yok ki bu kadar insan da gördüğün gibi benimle hemfikir.

      Yorumla
    • İstanbulByfnds1999
      İstanbulByfnds1999
      +1 yıl

      Stersen 10 yaş nüyük ol. Ne yapayım? Ayrıca 6 yıl erken doğman mesele değil. Ben beyin yaşını ilk cümlenden ölçtüm o yüzden gözümde sadece gülünçsün, Çsg sayısıyla mizah arasında alaka kurmaya çalışıyosun. Daha kötüsü, baştan beri trol olduğunu düşünmüştüm, bu lafına bakılırsa ciddiymişsin. Bu da maalesef hayatsız, yıkık biri olduğunu düşündürüyor. Allah şifa versin dayı. Bu arada bakmaya tenezzül etmemiştim. 30 tane mesaj gelince bakayım dedim. Şimdi görüyorum. Aşağıda da birisine acayip acayip konuşmuşsun. Yok nasıl davranırsan öyle karşılık görür falan... bana evlat deyince sana reis kral falan mı dememi bekliyorsun? Belini kırasım geliyo sadece. Kırdırma belini yol al. Her böyle gördüğüne de evlatlı konuşma sonra yanlışlıkla sanalla gerçek hayatı karıştırıp gerçek hayatta da bu klavye delikanlılığını yaparsın, aklını alırlar. Dikkat et abimm senin sağlığını düşünüyorum ben.😛😂😂

      Yorumla
    • İstanbulByfnds1999
      İstanbulByfnds1999
      +1 yıl

      @rekreasyonistt neden böyle ciddiyetsiz birini bu kadar ciddiye alıp kendinizi yıpratıyorsunuz. Boşverin. Laftan anlamayacağı belli

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Zaten bana diyecek bir şey bırakmamışsın İstanbullu. Ki ben de zaten diyeceğimi dedim. Madem EİC onun için bu kadar değerli benimkinden bir şeyler öğrensin.

      Yorumla
    • ParaşütAdam
      ParaşütAdam
      +1 yıl

      Cevap sahibi, kişi karşındakini kendinden bilirmiş diye bir ata sözü var. Bir düşün. Daha yazmama gerek yok. Yukarıda İstanbul beyfendisi gerekli cevabı yazmış zaten. Yazık kafana

      Yorumla
  • farukbadiii
    farukbadiii Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Üstünlük kurmaya çalışacaktır. Sakın altta kalma. Sade zarif ol. Hakettiği yerde ver ayarı.

    0
    4 Yorumla
    • farukbadiii
      farukbadiii
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Gelişmeleri de yazarsan sevinirim merak ettim neler olcak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      rica ederiim 💕 tamam bakalım

      Yorumla
    • Ailedenbiri
      Ailedenbiri
      +1 yıl

      Lütfen benimle de paylaşın. Gerçekten çok merak ettim. Benim elti kibirden başını kaldiramiyordu. Ama ben hep kendim oldum ve bozmaya çalıştığı yerde ben onu 10 kat bozdum 🙂

      Yorumla
    • farukbadiii
      farukbadiii
      +1 yıl

      @Ailedenbiri ablam sen işi çözmüşsünnn

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

45

Cevap

  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.

    Olduğun gibi davran, herkes herkesle aynı hayatı yaşayacak diye bir şey yok. Herkesin doğruları kendine göre farklılık gösterir. Sen marka sevmezsin bir başkası için vazgeçilmez bir kriterdir. Böyle değişkenlik gösterebilir. Herkesin hayatı yaşama şekli yaşam koşulları standartları öncelik verdiği şeyler farklıdır. Önemli olan kendin gibi kalmak özenti ve yapmacık olmamak. Onlar farklı bir aile siz farklı bir aile olacaksınız nihayetinde.

    4
    0 Yorumla
  • Bestlife
    Bestlife Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl

    öncellikle kendini bu tarz şartlama. Baktın haddini aşıp çok marka konuştu. Sen şöyle de “ Geçen bir makale okudum aslında bu psikolojik bir sorun “ ve bunu dedikten sonra araya başka bişey at gül 🤭

    Markanın önemli olmadığını çirkin durduğunu anlatabilirsin.

    ama mesafenin gözünü seveyim mesafe kadar iyi bir şey yok

    mesafeli ve saygılı ol

    o duvarı o gün kurarsan her şey daha iyi olacaktır.

    2
    0 Yorumla
  • Bonobono
    Bonobono Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki de doğal davranacaksın seni seven böyle kabul etsin yoksa naş ha saygısızlık anlamında da bir şey yapmayacağını düşünüyorum yani isterse milyarları taşısın üstünde önemli olan karakterdir ona göre davran ve bana göre soru çok boş bir soru özgüvensizsin galiba sen

    1
    1 Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Sonunda zeki ve dobra bir insan.

      Yorumla
  • berkatak
    berkatak Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Rahat ol, yarışa girme... Etiket muamelesi yapma, marka konusu açıldığında ilgim bilgim ve fikrim yok de, bilmiyorsan ve giymiyorsan bilmiş giymiş gibi davranma.

    7
    0 Yorumla
  • PİRESES
    PİRESES Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 547 cevap paylaştı.

    Ekstra bir çaba sarf etme bence. Olduğun gibi doğal davran. Onu tanımaya çalış. Marka giyenen birisi diye burnu havada olacak değil ya belki de mütevazı biridir. Ön yargılı olma.

    Bakalım sana nasıl davranacak duruma göre sen de ilerleyen süreçte nasıl davranman gerektiğini anlarsın.

    2
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendin ol doğal ol gözünde bu kadar büyütme. Marka giymek ya da konuyla ilgili bilgin olmak zorunda değil bilmiyorsan bilmiyorum de doğal ol yani..

    3
    0 Yorumla
  • ben_bilmemki
    ben_bilmemki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Insanı şık zarif gösteren giydigi kullndigi urunlerin etiketi degilki onu nasil kullndgi nasil tasidigi. Durusu ifadesi. Sen duruşunla oturusunla kalkisinla konuşmanla kendine olan guveninle bu konuyu çozersin. Rol yapma sakın kendin ol.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok güzel söyledin

      Yorumla
  • isimsizmucize
    isimsizmucize Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kendin ol.
    Kültür ve bilgi
    Gereksiz marka ve etiket fiyatlarından çok daha önce gelir.
    Yarışada girme..
    İnsanın dış görünüşü elbette önemli onun kadar maddi durumun iyi olmasa bile bakımlı temiz ve dürüst ol yeter.
    Umarım kendini begenen , egosu tavan , ne dediğini bilmeyen biri değildir.
    İnsan her türlü anlaşır. Yeter ki gönüller bir olsun..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Acaba ben miyim o diye düşündüm 🤣🤣 çok aşırı zenginler mi?

    Bu arada normal davran zenginler de marka giyinen insanlar da insan yani sadece bi tercih ve seçim bu insanların çoğu marka giyiniyor artık

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      durumları iyi yani zenginde denmez otoparkları var sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben değil mişim tamam 🤣

      Bence sorun yok gayet doğal davran insanın içinde varsa itici de olur egolu da ama yoksa çok da takacak bir durum yok oda insan sonuçta

      Yorumla
  • sercandmr
    sercandmr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Kendin ol bilmediğin şeylerde bilmiyorum de kendini küçük görme onuda büyük görme sıradan insan gibi gör sıradan insan gibi değilse de çok fazla samimi olma 😂

    2
    0 Yorumla
  • jsena
    jsena Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı.

    Bence kendin olman yeterli olacaktır. Kullandığı eşyalar ve kişiliğini bağdaştırmamaya çalış. Öyle görünüyor olabilir ama içi senin gibidir mesela. Bu yüzden rahatla ve kendin ol, fazla samimi olma ama taklit de yapma :)

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kendin ol sadece. Markalı falan giyiniyor diye üstünlük taslıyorsa o zaman kibar şekilde bozarsın onu sürekli. Ama öyle giyinmesine rağmen kibirli olmayıp mütevazi bi insan da olabilir. Yani nabza göre şerbet ver.

    0
    0 Yorumla
  • Kokusucilek
    Kokusucilek Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Tanıştığın insanlara nasıl davranıyorsan öyle davran, böyle şeyler sevmesi kötü ya da aşırı burnu havada bi insan olduğunu göstermez belki çiçek gibi bi kadındır :) Tanışmadan bilemezsin ön yargılı olma

    0
    0 Yorumla
  • yalnızbirgün
    yalnızbirgün Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 77%
    +1 yıl

    Birileri üstünlük sağlamaya çalışır sende öyle yap falan demis ama saçmalamayın arkadaşlar, normal davran bu saydiğin şeyler çok özel seyler değil sonuçta. Sana farklı davranmaz ki davransa bile sen kendin ol.

    0
    0 Yorumla
  • _haydek_
    _haydek_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 86%
    +1 yıl

    Amannnn sen kendin ol kasma kendini ne sanki. Boş şans 😘

    3
    0 Yorumla
  • gençözgürkizz
    gençözgürkizz Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Önemli olan marka değil karakterdir bakalım üstüne giydiği elbise kadar kendisi kaliteli mi belli ki bu durumdan övünen biri sende kendi başkaları için değiştirme olduğu gibi davran küçümserse kendi bileceği iş

    0
    0 Yorumla
  • Nur_Yüzlüm
    Nur_Yüzlüm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Havalı giydi marka kullandı diye zengin veya başka üst seviye biri sayılmaz. Kendin gibi ol en sade giysini giy. Sadelik cool görünür hep. Bırak şatapata diye laf var öyle giyinerek kendini kokoş hiss etsin yanında. Allah bütün kızları yılan suratlı şeytan gibi kurnaz eltilerden korusun 🤲🏼😉

    1
    0 Yorumla
  • sananeeeeeeeeee
    sananeeeeeeeeee Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Daha tanımadan düşman olunmuş sfsffggv allah kolaylık versim

    2
    0 Yorumla
  • Ailedenbiri
    Ailedenbiri Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Her zaman kendin ol! Evet sende güzel giyin tabiki ama asla kişiliğini bozma derim. Son model giyinenler kibirli olacak diye bir kural asla yok. Bir bakmışsın çok samimi , doğal biri çıktı. Yani nasıl olursa olsun giyimini boz ama kişiliğini bozma sırf bir elti için.

    0
    0 Yorumla
  • SggFfGG
    SggFfGG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ya evliliği sevmememin bir diğer sebebi de bu. Eşinle değil de onun ailesiyle evleniyorsun adeta. Kafana takma bence yok eltiymiş yok şuymuş yok buymuş. İçinden geldiği gibi davran

    0
    0 Yorumla
  • birminikprincess
    birminikprincess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Rahat ol, yarışa girme... Etiket muamelesi yapma, marka konusu açıldığında ilgim bilgim ve fikrim yok de, bilmiyorsan ve giymiyorsan bilmiş giymiş gibi davranma.

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Marka giyinen biri diye şımarık egoist kendini bilmezin teki olacak diye bir kural yok neden bu kadar kastın kendini

    1
    0 Yorumla
  • Matmazellz
    Matmazellz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yapmacık davranma zaten bir süre sonra kendi kişiliğin ortaya çıkacak o yüzden doğal ol.

    1
    0 Yorumla
  • Deli_Sorular_Kafamda
    Deli_Sorular_Kafamda Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 90%
    +1 yıl

    Doğal ol.. karşindakinin markasini ya da başka bir şeyini cokta önemsemeyin..

    1
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı.

    Kendin gibi davran , rol yaparsan sonraki günlere sıkıntı olur.

    2
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Bir g. zekaliya nasıl davranmak gerekirse, öyle davranın.

    2
    2 Yorumla
    • Suuuuuuuuuuuuuu
      Suuuuuuuuuuuuuu
      +1 yıl

      Son model ürünler kullanıp markalı giyinince canım mı oluyor insanlar?

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      @Suuuuuuuuuuuuuu Hayır, degiller.. Cevabım haddini aşmış. Üzgünüm

      Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Görgüsüz yani 😀 böyle şeylerle hava atmayı seven alçak gönüllülükten zerre anlamayan bir insana nasıl olunursa öyle ol (mesafeli)

    0
    0 Yorumla
  • Verrücktes1Mädchen
    Verrücktes1Mädchen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    Seni ezikler gibi konuşursa sklemezmii gibi tavır yap o insan olduğu yerde kudurur zaten laf sok alttan alttan tamamdır o iş☺️😄

    0
    2 Yorumla
    • Yengeçüstüterazi
      Yengeçüstüterazi
      +1 yıl

      Sklemezmi tavrı ne demek

      Yorumla
    • Verrücktes1Mädchen
      Verrücktes1Mädchen
      +1 yıl

      S*klemezmiş olacaktı

      Yorumla
  • Mervetsts616161
    Mervetsts616161 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim de görümcem öyle 😂 ilk zamanlar kendım gibi oldum sonradan anladığı dilden konuşmaya başladım duruldu 😂

    0
    0 Yorumla
  • yazar_1
    yazar_1 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkesin yanında nasılsan öyle ol doğal davran kasma kendini, onunla sen bir değilsin ki kendin gibi ol.

    0
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.

    Normal halin ne ise öyle davran bence. Biraz klişe bir cevap ama.

    1
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Olduğun gibi doğal davran ve onun gözüne gireceğim diye de çizginden ödünç verme sakın

    1
    0 Yorumla
  • Oskar_38
    Oskar_38 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 35%
    +1 yıl

    Doğal ol. Ama kendini de ezdirme. Tanımadan peşin hüküm verme. Belki de iyi biridir.

    1
    0 Yorumla
  • rapunzely
    rapunzely Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı.

    Kendin ol benim eltimde öyleydi fakat beni tanıyınca havaliligi kalmadi

    1
    1 Yorumla
    • engnnnnlyda
      engnnnnlyda
      +1 yıl

      hanginiz daha havalı?

      Yorumla
  • Parçalayıcı
    Parçalayıcı Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece doğal ol. Yapmacık olursan hep ve her zaman sıkıntı olur.

    1
    0 Yorumla
  • kadinsix
    kadinsix Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    normal davran zaten nisanlin zenginse sende oyle olursun istersen kasma yani

    0
    0 Yorumla
  • iyikadınkaraborsa
    iyikadınkaraborsa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Türk olupta ithal giyinen bir ezik olduğunu unutma yeter.

    0
    0 Yorumla
  • xxxbirix
    xxxbirix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Zarif ve bilgeç davran, üstünlük kurmaya çalışırsa soğukkanlı bir şekilde cevap ver.

    0
    0 Yorumla
  • isa222
    isa222 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Olduğun gibi davran hiç taviz verme kendini ezik veya alçak gösterme cesaretli görün net konuş

    0
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    En doğal halinle davran yapmacık olma o kadar

    0
    0 Yorumla
  • _nalann
    _nalann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 84%
    +1 yıl

    Kendin ol
    Kendini ezdirme
    Gerektiği yerde ver cevabı

    0
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Onunla yarışma yeterli kendin gibi davran ve mesafeli ol

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ciao

    Normal davranmalısın giyim tarzı , yaşam biçimi davranışını etkilememeli.

    Ne gözüne girmek için çabala ne de eleştirel yaklaş. Normal stabilde nasılsan öyle.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kendin olmayı denesen? Her insan yaradılışta bile farklıdır sen kendin ol bırak o düşünsün nasıl davranacağını sana karşı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok da büyütme gözünde bence. Herkese davrandığın gibi

    1
    0 Yorumla
  • Milenaaa__
    Milenaaa__ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eger ki üstünlük yarısına girersen kompleks yaptığını düşünebilir. Bence kendin gibi ol sadelik göster. Asıl oyle insanlar kıskanılır buna da emin ol. Seni ezmeye çalışsa dahi tebessüm et sen umursamayınca o zaten vazgeçer

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olduğun gibi davran ve zeki ol. Abuk sabuk bir şey söylerse lafı koyarsın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynenn

      Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    Niye son model giyince üst insan mi oluyoe seviye mi atlıyor sende 2. El giyin o zaman ezik olmus oluyon sizde beyin varsa aha bende yok

    1
    0 Yorumla
  • dfnkbr
    dfnkbr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kendini ışığına güvenen başkasının pariltisindan rahatsızlık duymaz👍🏻 sorman bile hata normalin nasılsa öyle ol aksi seni taniyan insanlarinda gözüne batıp hakkında kötü fikir oluşturabilir

    1
    0 Yorumla
  • kerevizseverimm
    kerevizseverimm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Olduğun halden mi memnun değilsin? Onun olduğu halden mi?

    Sorunun cevabını verdikten sonra konuşalım.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      memnun olmamak değil. öyle insana nasıl davranayım diye soruyorum

      Yorumla
    • kerevizseverimm
      kerevizseverimm
      +1 yıl

      Yani kompleks yapmışsın gibi, yapma.
      Neysen osun. O da öyle..

      Yorumla
  • Sindirella92
    Sindirella92 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    “Akıllı kadın kimseyle yarışmaz böylelikle kimse onunla yarışamaz” diye bi söz duymuştum çok doğru

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sence? Başkasına göre mi şekillendireceksin kendini?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dediklerine gül geç. Ben öyle yapıyorum, hayat ciddiye almaya değmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • busrasuuu12
    busrasuuu12 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Doğal davran kimse için bir şekile girmek zorunda değilsin

    1
    0 Yorumla
  • Tmmdabisuss
    Tmmdabisuss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Olduğun gibi davran kimse için kasılma bırak o nasıl davranacağını hesaplasın.

    2
    0 Yorumla
  • mehtaççç
    mehtaççç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Sende kendi dunyanı anlat ona o sana uysun sakın başkası icin değişme Oz guvenin düşer doğal ol

    2
    0 Yorumla
  • karasa16
    karasa16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendin ol tabikide, eğer seni ezmeye çalışırsa zaten onun kalitesizliği ve görgüsüzlüğüdür.


    Ezersede payını bildir.

    0
    0 Yorumla
  • Mumyat
    Mumyat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Eyfel kulesinin en tepesinde uç noktasında oturarak kahvemi içtim de ağrı dağın eteğinde eteğimle dolaştım de seni gezen tozan biri sansın

    0
    0 Yorumla
  • dılek0671
    dılek0671 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kendin gibi ol ona göre mi davranacaksın canım. ne yüksek nede sessiz kal. Seni keşfetmesine izin ver.

    0
    0 Yorumla
  • TrQy123
    TrQy123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çakma bir şey alarak hediye et... süreci hizlandir kesin gelin olursun dhshhs

    0
    1 Yorumla
    • Yengeçüstüterazi
      Yengeçüstüterazi
      +1 yıl

      Niye çakma

      Yorumla
  • Devamını Gör (70)
Devamını Gör(115)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eltim markalı giyinen, son model ürünler kullanan birisiymiş. Tanışacağımız zaman nasıl davranmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Biriyle buluşacağım, nasıl giyinmeliyim? 49 cevap verildi
Bu kıyafetle ilk defa buluşacağım biriyle görüşmeye gidebilir miyim? 184 cevap verildi
Elbisem gündelik arkadaşlarla buluşmak için uygun mu? 47 cevap verildi
Biriyle buluşacağım, ne giymeliyim? 20 cevap verildi
Tanıdığım fakat sadece internet ortamında konuştuğum bir çocukla buluşacağım ne giymeli ne... 3 cevap verildi
Erkek arkadaşımın yılışık kız arkadaşıyla tanışacağım. İddialı olmak için ne giymeliyim? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨