Güncellemeler
+1 yıl
Dostlarim fikri olan yokmu
Selamlar sitede yeniyim, sorumun cevabini ararken gordum uye olup sormak istedim. Erkek kardeşimle başim belada, temizlik konusunda çok çok rahat birisi bu yuzden hep itekleye itekleye biz yaptiriyoruz her şeyini. Bu durumu nasil duzeltebilirim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bir insanın içinden gelmiyorsa zorlayarak hiç bir seh yaptıramazsın. Bırakın çocuğu kendi haline onu böyle kabullenin.
Yani herseyi anlattim burada soranlara okuyup birdaha yorum yapmanizi oneririm
Sevmediğiniz bir şeyi size zorla yaptırmaya kalkarlarsa kardeşinizin halinden o zaman anlarsınız hanımefendi.
2 hafta banyo yapmamasi normal degil ama
Sebep olarak ne söyledi peki?
İstemiyorum diyodu sadece
Sakalini al arada bir diyoruz onada istemiyorum diyononu hadi anladim
Vucut tuylerinede istemiyorum diyo koltuk alti leş gibi kokuyo falan normal degil yani
Aşık olunca ister salın çocuğu kendi haline.
Bu herkeste öyledir yani sevdirerek yaptırın işleri mutlu olsun sonuç olarak ona bir ödül verin sevdiği bir yere gitmek gibi
Köpek mi bu sonunda ödül vercen
Selam yeni gordum ya cok gec kaldim pardon, mantikli gibi canim bunu deniyicem♥️
@Freddy1616 daha mantikli bi fikrim varsa yaz bu mantikli geldi bana
Sürekli görünün önünde temizlik yaparak. Ama sizin temizlik anlayışınız fazla içsel olduğu için oldukça zor...
Fazla içselden kastiniz nedir?
Namahrem anlamda...
Yani oylede olmali maalesef pis gezmenin kimseye faydasi yokki
Oku ufle valla başka çozum bulamadım haa buldum aşık oldığu kadın anca değiştirebilir onu siz ne yapsanız nafile
Valla evde 3 erkek var...
Ha 3 erkek ha 3 tane büyükbaş aynı
Ufak işlerle alıştırın temizlik yaparken ona da bez verin toz alsın
Annesi kucukken asilamadiysa, her seyini siz yaptiysaniz asilayamazsin. Kac yasinda da egiteceksin?
15 şu an
Asilarsin o zaman
Ergenlik zamani, ugrasamazsin onunla bos ver.
Bu hep boyle mi gidicek
Kendi sorumlulugunu aldığı zaman son bulur.
15 yasinda ergen cocuk su anda almadiysa ne zaman alir
Kendi evine ciktigi zaman, hayattan ders aldigi zaman
Kişisel bakiminida mi siz yapıyorsunuz peki
Evet maalesef kendi yapmiyo çunku
Niye yapmıyor ki
İstemedigini soyluyo sadece
Vaktin var mı tlp edebilir misin
Olur
tamam
Nasi yapcam yoksun
Disiplin
Onu nasil kurucaz
Abiniz var mi
Hayir, ne abi ne baba yok maalesef evdeki tek erkek kardeşim
O zaman siz sağlayın, ağırlığınızi koyun ,
Nasil yapabilirim ha
Ya
İste bi şekilde yapın yoksa daha da kötü olacak gibi
Ya ben nasil agirlik koyabilirimki hani anlatsam herşeyi şok geçirirsin
En sevmedim tıp 😀
Ben naptim ya 🥺
Eğit eğit😀
Ya biraz baskici biriyim ama egitemiyorum
Daha da baskıcı ol
Xper ne mesaj atamiyorum sana
öğreterek
Ögrettik zaten kendi istemiyo, işkence edermişiz gibi zorlaya zorlaya yapiyoruz
içinden gelmiyo demekki
Ya bi insanin içinden nasil uzun sure gecse dahi banyo yapmak geçmez onu anlamiyorum, biz biraktik bir kere illaki kendi yapar diye 2 hafta yapmadi hiç duşun 2 hafta leş gibi kokuyodu
yok artık abla olarak zornan sok banyoya yıka
Oyle yapiyorum zaten, amambu hic mantikli degil yani benim tamamiyle zittim cocuk
anladım