Arkadaşlar kardeşim 15 yaşında bir erkek. Fazla uzatmadan konuya gelmem gerekirse 7 yaşında başladı bu pis olma huyu. Örneğin yemek yerken elini yıkamıyordu, dışarıdan gelince elini yıkamıyordu.3 haftada bir duş alıyordu vesaire.
Biz buna temizlik imandan gelir dedik yıllarca ama 13 yaşında ne yaptı ne etti ben ateistim dedi anne babama. Sonra ise boy abdesti almamaya başladı. Odası leş gibi kokuyordu.
Velhasıl kelam geçen gün tuvalet kapısında kahverengi bir şey gördüm. Yanına yaklaşınca ise iğrenç koktuğunu fark ettim. Tuvaletten sonra bile elini yıkamıyor artık. Ne yapmamız gerek lütfen yardım edin?
Biz buna temizlik imandan gelir dedik yıllarca ama 13 yaşında ne yaptı ne etti ben ateistim dedi anne babama. Sonra ise boy abdesti almamaya başladı. Odası leş gibi kokuyordu.
Velhasıl kelam geçen gün tuvalet kapısında kahverengi bir şey gördüm. Yanına yaklaşınca ise iğrenç koktuğunu fark ettim. Tuvaletten sonra bile elini yıkamıyor artık. Ne yapmamız gerek lütfen yardım edin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer