
Kadınların önünden geçmesi bile ayıp karşılanıyordu önceleri, ne saçma 😀

Kadınların önünden geçmesi bile ayıp karşılanıyordu önceleri, ne saçma 😀
Kahve kültürü bize has bir kültür olduğu için ve aynı zamanda bizim kültürümüzde kadınların geçmişten bu yana sosyalleşme ve çalışmalarının kısıtlanması nedeni ile çok göz önünde bulunmaları da hoş karşılanmıyor. Yani o denli kalıplaşmış bir kural ki şu anda kahvede tavla zarı atan veya okey oynayanlara yancılık yapan bir kadın hayal edemiyorum bile :D
Evet genel olarak öyle olur yani kahvelere zaten erkekler gider sadece. yani kadınlar gitmez çünkü kadınlar gidip ne yapacak ki? yani okey falan mı atacak ya da sigara mı içecekler :D aslında kadın ortamı değil orası bu yüzden de gitmemeleri daha iyi olur. bende eskiden giderdim kuzenimin yeri olduğu için ama şu an gitmem çok yaşlı işi geliyor çünkü
Erkekler de gitmesin ne var yani? Boşa zaman öldürmek. Hiçbir yararı yok insana. 🙄
Kadınların gitmeme nedeni de çok açık değil mi? Onca erkeğin arasına gidip de "çay getir yeğenim" mi desin veya okeye dördüncü mü olsun? Saçma. 😄
Eskiden öyle adetler, gelenekler vesaire vardı. Malum haremlik selamlık durumları :D Kadınlar daha ev kuşu tabi o dönemler. Erkek egemen toplumların adetleri. Şimdi herkes her yere girip çıkabiliyor ya :D Keyifli akşamlar..
Cevap
32Cevap
Kadın kahveleri açılsın! 😃 gerçi açılsa da gitmem herhalde bütün kadınlar aynı anda konuşur sen kalp krizi geçiririm
Bence herkes yerin kulagi vardir diye fisir fisir konusur ama yin her sekilde o dedikodu mahalleye yayilir😅
neden olcak kadın evde yemek yapsın çamaşır yıkasın bulaşık yıkasın ev temizlesin çocuk baksın die die kadın evden çıkamaz olduda ondan. erkeğin 2 görevi var eve para getirmek bide pompa yapmak başka bişiyi olmayınca her fırsatta kahveye gidiyolar 😂😂
İzmir'in Foça ilçesinde sadece kadınlara hizmet eden kahvehane var hatta bununla da yetinmemisler.
Hem kadın hemde erkeklerin bir arada oturduğu kahvehaneler var Foça da gitmek isterseniz adres verebilirim.
Evimizin önünde kahve var zorla dibimize geldiler evden çıkmayayım yani şimdi ben😀
Bana göre de çok kadınlara hitap eden bir ortam yok oralarda
Benim çocukluğumun geçtihi İstanbul Avcılar da göçmenlerin işlettiği cafeler var , orada çalışanlarda kadın , gelen mudavimlerde kadın erkekli. Adam eşiyle gelip okey masasına oturuyordu 😅
Ben kahveye gideceğime günlerce bir dergahta kalmayı yeğlerim. Bence içerde insana yarar sağlayan şeyler dönmüyor. Dergahta en azından tanrıyı zikredip kendime yararım olur
Ben hala önünden geçerken çekinirim rahatsız olurum fazlasıyla
Kuaförlere ve güzellik merkezlerine neden kadınlar gidiyor?
Milyonda bir falan. O da bin kere düşünüp tereddütle gidiyordur. Gitse bile tek yaptıracağı şey koluna ya da göğsüne lazer attırmak olur, onu da kimseye söyleyemez zaten. Erkeklerdeki baskının çeyreğini bile yaşamıyor kadınlar
Kadınların olduğu yerde dedikodu olur çay içmezler kahve içmezler okey oynamazlar ve kahveci sonunda iflas bayrağını çeker🙄
Okeyi alnımın çatına yapıştıran kızları da görüyorum.
Biyerde okumuştum kadınlar için kahve açmışlardı
Kadınların sosyalleşmesi kısıtlanmış hep yeni yeni düzelmeye başladı
İşsizlerin mekanı çünkü nerde boş adam var kahvede.
Yöresine göre değişir. Edirne de kadınlarda gidiyor.
Dimi. Halbuki düz kafe yapsalar herkes gitse. Bu eskiden beri gelen bir şey.
Şimdi kahvede 4 kız 101 oynamasını hayal ettimde ne tepki verirlerdi merak ediyorum
Cafeler kız dolu eski kıraathanelerde öyle ama kızların gitmesi garip olur
Kadınlarda kafeye gidiyor
Şahsen kahveye gitmek istemem 😅
Kadınlara özel kahvelerde var denk gelirsem mutlaka giricem 😂
islamda kadınların cemaat olup camiye gelmesine bile sıcak bakılmıyor
bence saçma değil içeri dayı dolu ortmın önünden bile ben geçmezdim ama soohbet sarıyor
Saçma olan şimdi ki yaşadığımız hayat eskiden edep haya vardı
Erkekler onlara bakmasın kötü düşünmesinler diye utanarak geçiyorlardı
Kadınlar böyle dümdüz sıradan mekanları sevmezler düzen tertip estetik mekanlar isterler o yüzden
Yani sigara is duman ortam erkek ortamı kadına uygun değil bu biraz zariflikle alakalı kadınlara yakışmıyor okey masaları falan ben erkeklere de yakıştırmıyorum
Hepsinin içinde boş işsiz insanlar dolu. Nerede boş gezeni var orada. Sevmiyorum ben kahvehane olayını.
Ne işimiz var pislik içinde ööğğkkkkk.
Yok olmaz karanlık kasvetli sevmem.
Kadinlara has kıraathane mi açsam 😀😂
Olabilir fkfk
Yoo kadınlarında gittiği kahveler var superReyis
Cok eskiden yoktu ama son 5 yıldır var
Benim oturdugum yerde var bir tane sırf kadınlar takılıyor diye gidiyorum 😂😂
Tabi ki evet 😂 2 katlı erkek kadın ayrı. Hafta sonu gidip görsel atarım sana superReyis
Tamamdır superReyis
Şahsen ben gidiyorum arkadaslarla arada bir okey atmaya falan gidiyoruz
Burnunuzu sokmadığınız bi kahvehaneler kaldı zaten
:D bi kafamızı dinlediğim orası kaldı bacım. Allah aşkına uzak durun oralardan
:D neyse hadi gidin gidin kıyamadım bu seferde
gel gel. kadın eli değmeli pasaklı kahvelere
Gel sende gel okeye dördüncü arıyoruz sürekli
Olur ama taş felan çalarsan kafaya ıstakayı yersin bilgin olsun
Tamam şiddet yok kadınlar çiçektir 🌹
Bizim kültürümüzde Tüm erkeklerin olduğu bir yerde kadın rahatsız olur. ondan dolayı kahveye kadın gitmez
Asıl benim hep merak ettiğim neden sadece karınlar için de kahveler yapılmıyor
Bence kızlara da kahve yapılmalı ajabwkwbakabakabqkq
Erkek ortamı olduğu icin
Sözde erkek mekanı. Saçma sapan algılar
Başka dedikodu alanları yok 😅
Sizde gelin, gelmeyin mi dedik 😳
Ben kahveyi basmıştım🤣🤣🤣
Bu ihtiyaç ilk erkeklerde oluşmuş olabilir.
Ayy evet çok saçma 🙄
Toplumun yobazlık seviyesi yüksek olduğu için.
Kadınlar gitmediği için
Büyükçekmecede kadin&erkek kahvehaneler var ki
Ben gitmiyorum hiç sevmem öyle ortamları
Boş beleş asalak erkeklerin mekani
Kadinlarinda gittigi yerler var
Kadın kahveleri de olmalı ya
Gelenek olmuş
Kahveler hala öyle. Siz kafelere gidebiliyosunuz.
Kahveye erkek Coffee ye herkes gider. Shshshhshs
Welcome to Ortadoğu
Güvenliiiniz için
Kadınlar kahvehanesi vardi da biz mi gitmedik😁
Bence kadınlar içinde olmalı
Vallahı bende gidiyorum
Çok istiyorsan sen de gel 😃
Cafe ye bayanlar gider
sence kadinlarin da mi gitmesi gerek
Onlara õzel bnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?