Hakkım olan altını annemden alıp estetik olmak sizce düşünüyorsunuz?

Soyle ben 23 yaşındayım. 14 yaşımdan beri burun takıntım var. Okul da arkadaşlarım dalga geçiyordu işte ne büyük burnun var dünyaya burun olarak gelmişsin vb... diye. Bu benim. ozguvenimi moralimi hep düşürüyor hala da bu yaşımda bile. şu an anasinfi ogretmenlifi 1 . sınıftayım okula evden gelip gidiyorum çok da yakın ailem yurtlara falan ücret odemesin zorlanmasın diye en yakındaki üniversiteyi yazdım bana ailemin aylik harcaması şu an sadece harcliklar falan içinde 500 tl her ay bile vermiyorlar bu ücreti ihtiyaç duymuyorum bazen. Neyse normal de uzakta bir yere gitseydim 4 sene de her yıl 25 bin TL harcama yapacaklarmış bana ama ben masraf olmasın diyee en yakına gittim. Her şeyine en ucuzunu aldım bu zamana kadar. Babam ablamın sigortasını ödüyor evli olduğu halde yıllardır. Abime de çok harcama yaptı. Bana hiç bi harcamaları olmadı ben de istemedim zaten. Neyse bu burun takıntılı aileme anlatıyorum ama bana sen hastasın manyaksın diyorlar ciddiye almıyorlar. Canıma tak etti artık annemden düğününde sana takarız dediği bileziği alıp satıp burnumu yaptırsam kötü mü olur? Sonra dan aldığımı söyleyeceğim ve ise girdiğim de ödeyeceğim. Bu arada durumumuz çok iyi yani ona rağmen bana yardımcı olmuyorlar
Hakkım olan altını annemden alıp estetik olmak sizce düşünüyorsunuz?
Cevapla