Ailem internetten tanıştığım arkadaşlarımla konuşmamı istemiyor, ne yapmalıyım?

benim sanalikadan tanıştığım bi arkadaşım var 8-9 yıl oluoyr konusali. Günlük mesajlasiyorduk. Taa ki düne kadar annem öğrendi netten tanıştığımızı bir daha netten biriyle konustugunu gorursem babana soylerim ablana soylerim dedi o arkadasınla da konusmayacaksın dedi. (yasım:25) anneme çok karşı gelebilen birisi degilim kıza onun kalbini kırmadan nasıl söyleyebilirim bnu? Dünden beri ağlamaktan içim dışıma çıktı

Ailem internetten tanıştığım arkadaşlarımla konuşmamı istemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla