AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Biraz daha genç olsaydın kurabilirdin (18-21 falan) hem niye terk ettin ki
7 yıl önce terkettim. Ailemden ayrı yaşıyorum. Çok huzurlu ve mutluyuz.
Bu durumu yaşayan bi kız arkadaşım oldu 6 ayda 8 farklı erkek girdi hayatına olan kıza oldu
Antalya’da öyle bir karar alan düzgün temiz hijyenli birisi varsa eve çıkabiliriz
valla kurarsın imkansız değil başlarda zorluk olacaktır destekçiler arkadaşların olsun
Eğitimin ne iş yaptığın, gideceğin arkadaşının kim olduğu ve daha birçok şey çok önemli
Bence de git ama maddi olarak kendi ayaklarının üzerine durabileceğinden emin ol önce
Şuanda aktif olarak çalışıyorsan birikim yapıp öyle gerçekleştir bunu
Yaşın var kendi ayaklarının üzerinde durabilecek yaştasın tabiki de kurabilirsin
Doğru karar ayrıl ben de senin gibi miyim şuanda ekonomik durumum iyi olsa bende ayrı eve çıkarım
Kurursun önce ev sonra iş hayatı kursan ilk baslarda ögrenci hayatı yasarsın 2 3 ayda alişirsin
Ne demek istediğini anladım Allah yardımcın olsun inşallah hayırlısı olur
Olummmm kore fanımısın acill bul beni
Sapret imtihan dünyası hepsi geçer dua et ve sapret
Kurabilirsin tabi ya herkes kurabilir ama cesaret meselesi işte ben 20 yaşımda çıkmıştım evden gittim kendi başıma
Ben bazen çok geç kalmış hissediyorum. Fakat o dönem elimden tutacak kimsem yoktu. Şimdi arkadaşım var onunla yaşicam bir süre.
Hiç durma bencede özel hayatında olur yaşın 29 sa eğer hiç evlenmedin sanırım
Hayır evlenmedim
Sorularım olsa buradan mı yani sen beni görüryormusun
Sorunu beğensem ya da gizliliği açsam
Ya büyük ve mutlaka atılması gereken bir adım mutlaka engeller olacak ama pes etme
Tek yaşamak güzel bence
Ben bir kaç kere yalnız eve çıktım, inanki dağılıyorsun, görüldüğü gibi olmuyor
Eğer iyi maaş alan bir işte çalışıyorsan beklemen hata. Yeni hayatında başarılar aileni umursamana gerek yok.
Evet ailenin baskici durumlari siz evde olsanizda olmasanizda devam ediyor bu hissi yasiyorsunuz birakin sehir degiatirmeyi ben beni bilmedikleri tanimadiklari bir hayata dalasim geliyor sanki onlardan uzaklasmam gerek her türlü
Ben sırf o yüzden aynı şehirde ayrı evde yanlız yaşıyorum aşırı aşırı güzel bir olay kesinlikle tavsiye ederim maddi olarak kendi ayakların üzerinde durabileceksen.
1 1
Kedi
Arazi aracı
Kapalı garaj
Oyhh çokzel 😄
Şöyle düşün gitmezsen hiç ihtimalin yok ama gidersen 2 ihtimalin var ona göre düşün hiç bir şey yapmazsan şu an ki halinden 1 adım öteye gidemezsin ama öbür türlü denemiş olursun hiç bir şey olmasa
Evet haklısın denemeden de bilemeyeceğim. Bu yüzden zoru başarmam lazım.
Çok büyük cesaret ister yapacağın iş ve çok büyük zorluklar da seni bekleyecektir. Güvendiğini sandığın kişiler sana güven vermeyecek haberin olsun
Önce ekonomik durumuna bakmalısın buna gücün yetmeyebilir birikim yapman gerekecek onun dışında ailenle arana mesafe girecektir bunu göze almalısın bu beraberinde sana istediğin özgürlüğü getirecektir
Bence geç bile kalmışsın eğer iyi bir eğitimin ya da iş bitirici bir insandan aile her zaman destek değildir bazen köstek olabilir kendi başına açlık çek daha iyi bence
Naptınız sonuç paylaşabilir misiniz lütfen tam olarak bu noktadayim ve nerden başlayacağımı bilmiyorum. Cevap verirseniz çok sevinirim
Bn kız başıma tek yaşadıysam sen hayli hayli yaşarsın. En azından kimseye avuç açmak zorunda kalmazsın
Ben öyle yaptım ve hiç pişman değilim. İlk baslarda biraz zorlanırsın ama pes etmezsen tadını çıkarırsın
Ben yaptım aile evinden uzaklaşıp sevdiğim kadının yanına vardım oda beni terk etti şu an kendi halimde hem çalışıyorum hemde kendime bakıyorum
Kurabilirsin. Şu ana kadar sorumluluk almadiysan çok zorlanirsin.
Yerini ve işini ayarla gitmeden önce sorun olmaz
Şu an bende o durumdayim 28 yas gecmi acaba bilmiyom ama senin calisabivegin bi 8sin var mı ?
5 yıldır yalnız yaşıyorum. Kafam rahat. Ama ailesiz de olmuyor
Çok haklısın kankam tek tabanca ol bundan sonra. Hangi şehire gidiyorsun?
Yaparsın aw neden yapamayasın sadece paranın felsefesini öğrenmen gerek.
Önce otobüs bileti al avm ye gidiyom diye yalan at ilk önce evden bir şey alma anlarlar sonra hemen çık evden bin otobüse yolda gerçeği söyle ailene telefondan bu kadar.
Baya büyümüşsun 20 li yaşların sonundasin artık karisamazlar sana
Kurarsın ama psikolojin nasıl
Korkularım var doğal olarak fakat öyle çökmüş durumda değilim gittiğim arkadaşım sagolsun bana destek olacak ve toparlarım diye düşünüyorum. Çünkü ben bu evde o kadar çok ağladım ki sırf o günlerin hatrına bile çekip gitmem lazım kolay şeyler değildi ailemden duyduğum sözler.
Arkadasinda olacaksa yanında kolay kurarsın yasamini
Haklısın baya geç bile kalmışsın
Değil mi? Bu yüzden artık risk almam lazım.
29 yaşında gelmişsin ya kimseye ihtiyacın yok senin. Ekonomiden bahsedenleri gördüm de sen ergen değilsin. Arkadaşının evine gideceksin zaten neden sıkıntı olsun? En iyisini yapıyorsun bence. Umarım çok daha güzel günlerin olur.
Teşekkür ederim umarım 🙏🏻
Evlenmeyi bekle aileni silme derim
Evlilik gibi düşüncem yok onların bu baskısı yüzünden hayatımın aşkını bulamıyorum öyle bir sorun var.
O zaman hayatini yaşa
Saçınız gerçekten pembe mi?
şu zamanda zor ama şansina bagli biraz
30 yasindasin kurarsin ya
kurarsın neden kurmayacakmış gibi hissediyorsun
Hayat cesurları sever.
Yetişkin birisin. Tek başına mutlaka yaparsın.
Maddi durumun el verişliyse her türlü yaparsın
Kirayı ödeyebilirsen neden olmasın.
Küçük bir yere gidiyorum o yüzden daha kolay olacak.
Başarırsın kanki yeter ki iste
Eksilerden hayata basladım basardım..
Benim ailede öyle herşeyime karışırlar
Şansını dene denemeden bilemezsin
Kurarsın 30 a geliyorsun artık
Elbette ki kurabilirsiniz kendinize güvenin
Eğer ekonomik özgürlüğünüz varsa olabilir tabiki.
Tabii ki. Ama keşke yanında birde arkadaşın olsa
Arkadaşımın evine gidiyorum zaten bir kaç ay onunla yaşayacağım
Bir işin var mı? Varsa durma git
İşim yok maalesef burada bir geleceğim yok. Sıfırdan başlayacağım hayata.
Aile evinde durumlar ne istediğini yapabiliyor musun ev içinde
Sürekli evdeyim ve iş bulamıyorum. Bulsam dahi gezmeye arkadaşlarıma her şeye karışıyorlar
Valla ona karışan bunada karışır ama kendini güvenceye almadan başka bir yere gitme derim sağlamlaştırdıktan sonra dilediğini yap özgürlüğü hakkediyoruz fakat elimizden alınıyor
Mesleğin var mı
Felsefe Öğretmeniyim fakat şu an işsizim. Arkadaşım sayesinde gittiğim yerde iş bulup bir şekilde ayrı eve çıkıcam. Ben gazetecicilik okumak isterken buna izin vermediler gerçekten her şeyime karıştılar ve benim geleceğimi önümü kestiler.
Hiç sanmıyorum ama hadi neyese
Paran var mı
Gayet güzel olur gerçekten de
Basarirsin