
Erkeklerin hiç olmadığı için değinmek bile istememiş Elon amcamız diye yorumladım ahahahaha.

Erkeklerin hiç olmadığı için değinmek bile istememiş Elon amcamız diye yorumladım ahahahaha.
Sokak röportajından, soru: Allah kimin canını alsın, sizin mi, eşinizin mi? Kadınlar: Eşim ölsün. Erkekler: Allah benim canımı alsın.
Kalbi olmayan erkek kendini belli eder. En başından mayası kokmuştur. Kadınlarda serseri erkek merakı olduğundan bunu bile bile yanaşmak ister, açlıktan harap olmuş kaplana yaklaşan ceylan gibi.
Oysa kadınlar dönektir. Kıvırırlar, belli etmezler. Sinsidirler ve bu meziyetlerini gizlemeyi çok iyi bilirler.
Dolayısıyla erkeklerin kalpsizliği, kadınlarınkine kıyasla koca bir çınarın yanında tavşan çükü kadar kalır.
Benim kalbim yok mesela. Kalp yerine portakal var bende. Soyup soyup yiyorum
Kahkaha attım deli sjsjshs
Erkeklerin kalbi kızların da aklı yok bence
Yemin ederim ki çok haklısın, Eig.😂👌🏻
Teşekkür ederim sonunda biri haklı olduğumu fark etti 😂
Cevap
8Cevap
Erkeklerin hiçbirinin yok yine bizde 3-5 tane var kdkdkdmd
Ikisindede kalp var ama ikiside vermiyor ikiside cimri anlasilan
Kalbi olmayan çok kişi var ama bu cinsiyetle ilgili degil
Doğru kızların kalbi yok paraya ait duyguları var genelde
Bu kişiden kişiye göre değişir
Kızların Sevmeye Kalbi Yok Kalpsizler
Hee bizim kalbimizi mutlaka biri çalmıştır
Erkeklerin kalbi var ama sandığınız yerde değil
Bencede erkeklerin yokkk
Elon abiye birii amca demiş 🤧
İkisinin de yok çoğunluk olarak
İnsanların kaşbi yok
Kaşbi hangi organdı jdjsjhs
Her cinsiyetin
Herkesin kalbi var kimi kandan kimi taştan
herkesin kalbi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?