Geçenlerde yaşadığım bir olayı size anlatmak istiyorum. Lütfen güzelce okuyun. Ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar bundan bir kaç hafta önce sabah kalkmış işe gidiyordum. Metronun merdiveninden aşağı inerken merdivende benden ve arkamdan gelen bir dayıdan başka kimse yoktu. Anlayacağınız merdiven boş sayılırdı. Metro neredeyse kalkmak üzereydi. Ben üstelik merdivenin en sağ tarafından aşağı inerken toplamda 10 basamak filan kalmıştı aşağı inmeme. Benden bir sonra gelen arkamdaki dayı onun önünü kapatarak aşağı inmesini engellediğimi kastederek baktım bana diyor ki: "Hadi hadi biraz acele etsene". Sonra hızlıca metroya binip uzaklaştı. O kadar sinirlendim ki hızlıca uzaklaşmasaydı fena patlayacaktım sabah sabah. Ancak ben her zamanki soğukkanlılığımı koruyarak sakince metroya bindim. Metroda etrafıma bakıp aradım ancak göremedim. Keşke görebilseydim. Bu insanlar mal mı?
Geçenlerde yaşadığım bir olayı size anlatmak istiyorum. Lütfen güzelce okuyun. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla