bundan vazgecmemi istiyor sanki? Annem mesela yurtdışına gitmemi istemiyor (annemin isini yonetiyor bu kisi) o adam da yutdisinda yasamis birçok ulkeni de gezmis en son yine aileme geri dondum diyor
Haklı mi şimdi bu adam
Ne alaka şimdi anlamadım daha önceden yurtdışına gitmemi tavsiye etmişti ama
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yaşayacaksın ki, evet haklı olmuyor diyeceksin, sen yaşayıp tecrübe edeceksin, maddi konuda dikkatli olman gerekiyor
Dimi yani birseyi ima etti de ona üzüldüm ben
Senin tecrüben var mi peki yurtdışıyla alakalı
Maddi olarak şeyi düşünüyorum simdi kendi paramı kazanip gitmeyi
para orada önemli, belli bir ihtiyaç ve ev konusu barınma, diğer türlü iş bulabilirsin, dediğim gibi öncelik para, insanların yaşam alanları, gittiğin yeri önceden araştır ve ona göre git, kültür ve yaşam tarzları gerekiyor, ben hazırlıklı gitmiştim, bir kaç pürüz olmuştu fakat sonradan çözülebiliyor az hata yapmayı denemek
Evet arastirmanin ne kadar önemli oldugunun farkına vardım ben 17 yaşımda turkiyeye geldim (azerbaycanliyim) daha dikkatli olmak gerekiyordu yani başka kimse yardımcı olmuyor ırkçılık bile oldu nedense o zamanlar ailemden beklemistim maalesef bu arastirmalarinj vs en büyük hatam bu oldu benim
Şimdi 20 olucam online calismayi düşünüyorum 1 seneye sonra da gitmek istiyorum
Ama bu adam niye şimdi böyle dedi anlamıyorum
yaşadığı durum ve şartlara göre ve çevreye göre söylemiş olabilir, kendisinde maruz kaldığı ön yargılı süreçler kabul etmediği durumlardan dolayı olmuş olabilir, sen karar verdin buna yapacaksın, sana başka bir hayat sunabilir dediği olmayabilir
Anladım teşekkür ederim
Benim kafamı kurcalayan 2 durum var
1. annem gitmemi istemiyor şu an için en azından çünkü onun parasiyla geciniyorum ve kiziyim yanında kalmami istiyor
2. bu kişi Müslümanim diyor ve Hristiyan ulkelerinde yasadi bu toplumu sevmiyor kendisi kadınlara karşı onyargisi olduğunu düşünüyorum biraz
Çünkü şöyle bir konu geçti aramizda
Ben yurtdışına gitmek istiyorum dedim biraz aile baskisindan kurtulmak ve daha rahat olmak için o da yani bunun yanlış olduğunu anlatmaya calisti benim tek amacım bu değil ama bunu da düşünüyorum
Biraz nasıl desem iyi biri ama kadın olduğum için bunu soyledigini dusundum
ataterkil bir davranış sergilemiş. senin biriktirme imkanın yok mu
Şimdi kurslara baslicam bilgisayarla alakalı
Adam aşırı soğuk ama aynı zamanda da içten biri yardım ediyor sağolsun
1 sene böyle devam edicem
O Zamana kadar gideceğin yerin yaşam şartlarını araştırma yap
Internetten zor bence turkiye bize göre gordugumle alakası olmayan biryerdi ama işte öyle değilmiş
Gitmeden anlasilmiyor bence Amerika veya avrupada bir yer istiyorum param olsa gidicem görmek için insanlar mutlu mu diye ilk buna dikat edicem artık tecrübeme göre öyle düşünüyorum
Gittiğin yer duruma göre değişir oranın bölgesi yaşam şartlarını uyum içinde nasıl semt
Sen nerde yaşadın mesela
Fazla stres olmayan insanları da sicakkanli bir yer istiyorum
Birleşik Krallık Londra, pek yağmurlu hava var bana göre iyi bir yer, insanları ile sorun yaşamadım, sıcak ülkeler İsveç, Danimarka, kanada
Sıcak derken insan olarak mı isvecte yaşamış bir Türk arkadaşım vardı izmirli
Hiç sıcak değiller asosyaller diyordu
Mesela azerbaycan baku yani ruzgarli trafik sesleri olan bir yer insanlar yüksek sesle konusur birtik trye kiyasla genelde burada ve hayat hızlı akiyor insanlar samimi içten yani ama mesafeliler biraz ve stresli bir yaşam var geceler bazı yerlerde özellikle (merkezde bile var yani) uyusturucu kullanan çok son zamanlarda da burdaki insanlar fazla stresli , konuşmuyor kavga ediyorlar resmen ve en önemlisi cikarcilar (arkadaşınsa özellikle turkiyede bu yok nerdeyse ) paran varsa ilk hedef sensin bide kızlara baskı çok
Turkiye maalesef cahil ve aptal cogunlugu (bizden daha fazla kimse hiçbirsey arastirmiyor)
Siyaset ve ekonomi stresi var sürekli insanlarda sahte samimiyet var Aşırı duygusallar ve iletişim 0 bana göre böyle 24-33 yaş arası aklı basinda diğerleri maalesef normal değil bence
Umarım kiracak bir şey soylememisim
Doğru İsveç tarafında ev sorunu oluyor, birleşik krallık olabilir
Amerikada stres vs şeyler az olsaydı ben Amerikayi istiyorum avrupada yukselmek zor çünkü biznes olarak
Eyalet olarak değişir
Bunu biliyorum orada yaşayan biri lazım öyle arastirabilirim bak şimdi aklıma şey geldi mentörler var öyle ücreti bir kurs kadar ama hsjsj yine para lazim😂😂🤦🏻♀️
Mantıklı orada yaşayan bir ile ortak bir yer tutabilirsin
yurt dışı öyle toz pembe değil.. paran yoksa yüzüne bakan olmaz. aç kalırsın, rezil olursun. birde ırkçı davranmaları çabası...
Yani burada yaşamak istemiyorsam gitmem daha mantıklı değil mj
gittiğin yer sana mutluluk ve rahatlık vermeyecekse ne gerek var? ne değişecek?
Şöyle anlatayım ben azerbaycanliyim mesela turkiyeye geldim beğenmedim acikcasi artilari ve eksilerini tarttim sadece ogrencilik hayatı için birazcık iyi bana göre
Suanki kararim bu yani paramı kazandiktan sonra da başka bir ulkeye yerlesmeyi yeniden denemeyi düşünüyorum
başka ülkeye gittiğin zaman belki orayı da beğenmeyebilirsin. bende onu anlatmaya çalışıyorum. her ülkenin kendine has artıları eksileri var. sen neye göre nasıl bir ülke istiyorsan ona göre tercih etmelisin. ama şu var ki hiç de umduğun gibi bulamazsın.
Farkındayım burada ben mutlu değilim mesela debeyerek bulucam yaşım daha genç
debeyerek derken neyi kasettin anlamadım..
Yurtdışına gidip yasayarak iste
senin tercihin.. bütün riskleri göze alıp git.
Gurbrt cekilmiyor diyor
Ama birsyre sonra alisilir bence
Hayallerimden vaz mi geceyim sjmdi
neyi tavsiye etmiyorum
Yalnız ve evden aileden ayrı yasamayi dedi bana
yobaz mı
Hayır ama musluman
uzak dur boş ver seni cesaretlendirmeyen kişilerden uzak dur
Kariyer konusunda çok yardımcı oldu bana gerçekten ve düşünceleri falan ailedeki baskiyi anlamiyordum mesela yaşı büyük diye tecrübesi çok anlattı onların düşüncelerini vs mantikla hareket eden biri yani ama neden şimdi böyle dedi bilmiyorum (