Ortaçağ Avrupa’sını düşündükçe üzülüyorum, sebebi ne olabilir?

Ya avrupa şu an bile içimi karartıyor, birde Ortaçağ Avrupa’sını düşünüyorum. Güneş yok, ses yok, sürekli salgın hastalıklar var, sırf o şatolar bile içimi karartmaya yetiyor. O zamanlarda Avrupa’da yaşamış insanlar aklıma geldikçe üzülüyorum. Nasıl dayanmışlar diyorum. Ortaçağ Avrupası tablolarına bakıyorum, müziklerini dinliyorum daha çok üzülüyorum. Şimdiki Avrupalılardan nefret ediyorum ama o zamanlardakiler aklıma gelince üzülüyorum. Neden böyle hissediyorum?

Ortaçağ Avrupa’sını düşündükçe üzülüyorum, sebebi ne olabilir?
Cevapla