
Bekar arkadaşlarım daha fazla.
Evliler daha fazla.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

özel hayatımda ben dahil çoğu arkadaşım bekâr ama iş yerinde neredeyse herkes evli, nişanlı ya da ilişki içinde. yavaş yavaş çevremden de evlilik kervanına katılanlar oluyor tabi...
Çevremde evli arkadaşım yok nerdeyse. Çünkü evliliği matah bir şeymiş gibi, hayatı tanımadan, kendi ayakların üstünde durmadan yapman gereken bir şeymiş gibi gösteren ailelere sahip değildik.
Resmi olarak bekarlar sadece çünkü hepsinin sevgilisi var bir kişi hariç. Onunla oturup diğerlerinin sevgilileriyle atışmalarını elimizde çekirdekle izliyoruz 😂😂
Benim arkadaslarimin çoğu evlenip çoluk çocuğa karıştı.. ondan sonra mesafe girdi aramıza.. ister istemez ortamlarına giremiyorum zaten.. kafa yapısı farkı oluyor.
Cevap
38Cevap
23 yasindayim ben ya bekarlar cok tabii, cocuk gelin mi olalim
İlk evlenenlerdendim, benim çocuğum oldu arkadaşlarım hala okuyorlardı.
Onlar evlendi ben okuyorum 😄şartlar eşitlendi, ama pek bekar kalmadı.
Herkes yanıma gelmeye çalışıyor ben aldım başımı gittim dkdjfkg.
Yani medeni hal olarak bekar ama vaziyet olarak başı bağlı çok😂
Çoğu arkadaşımın sevgilisi var. Henüz evlenenler pek yok ama yavaştan başlıyorlar.
Üniversiteden arkadaşlarıma bakarsak evli olmayan üç dört arkadaşım kaldı. Genel yakın arkadaş çevreme bakarsak hepimiz bekarız
Yaşıma bakıldığında evli arkadasim çok zannedilir ama benim bekar arkadasim daha çok.
Sanirim bizim gruplarda bi sorun var
Çok arkadaşım yok zaten gerçekten arkadaş diyebileceğim.. Olanlardan da 1i hariç hepsi evli çocuklu
Evlenince illaki arada soğukluk oluyor buda arkadaşlığı bitiriyor. O yüzden bekar arkadaşlarım daha çok.
Herkes evli ara ara boşananlar oluyo 2. tur evlilik için
Bekar daha fazla ama evlenenler de var. Duyduğumda şaşırmıyor değilim 😄
Bekar arkadaşım da var evli de çoğunluk evli.
Arkadas çevremde henüz evlenen bulunmamakta.
Hepimiz öğrenciyiz bi zahmet bekar olsunlar. d
Evli arkadaşlarım bekarlara göre 2 kat daha fazla. Sadece 1-2 dul (boşanmış) arkadaşım var.
Evli arkadaşlarım çok fazla bekar bir kaç arkadaşım var. Bir kısmı zaten boşanmış.
evli olanlar çoğaldı iyice ben kaldım kardeş ben kaldım demeye başladım
Bekar tek tük hep evlendik bekarlarda genelde boşanmış bekar
Tek bekar ben kaldım nasipse bende bekar kalmıcam inşallah ajsjd
Yakın arkadaşlarım bekar çok şükür evlenseler de yeğen sevsek
Evliler çok sanki ama bekarda var yarı yarıya desem daha dogru olur
Düzgün ilişkisi olmayan ve hiç sevgilisi olmayan saplar mevcut 😂
Evli tek tuktur hatta yok sanirim. Bekar gezelim şarkısına eslik ediyoruz biz
Bekar fazla. Şöyle baktığımda özgürlüklerine daha düşkün olduğu için düşünmüyorlar
bekar çok tu bu iki senedir maşAllah hepsi evlenmeye başladı
Herkes evlendi çocuk yaptı bi ben hala evlenmeyi bekliyorum
Evliler daha çok olmaya başladı artık
Benim arkadaşlar en fazla altını takmada yarışıyorlar kanki
Çoğu evlendi ve eskisi gibi eğlenceli değiller eskisi gibi de eğlenemiyoruz😏
Evli veya ilişki halinde olanlar daha fazla
Millet çatır çatır evleniyor aga. :P
Bekar arkadaşım daha çok
Sanırım bı arkım hariç hepsi evli
Arkadaş çevrem genel olarak bekar çoğunlukta
Bekar kalan sayılı kişileriz 😁
Evli arkadaşlarım daha fazla.
Hepsi lisede nişanlandı ben hala şokk
Bekar daha fazla.
Bir ara evliydi, şu an bekar çok.
Bekar daha fazla.
Hepsi evli ve hepsinin bebeleri var 🥲
Ama yine de yazabileceğim isim var
Evliler daha fazla.
Bekarız biz 😄
Bekar daha çok var cevremde
masadan birer birer eksiliyorlar
Evli olmayı bırak kazık yemekten sayıları azaldı
Arkadaşım yok 🤷🏻♀️
Bekar hariç tek bir Arkadaşım bile kalmadı
Bekarlar daha fazla.
Bekar arkadaşlarım daha fazla
Evli arkadaşlarım daha fazla
Bekar daha fazla..
Aldatılıp boşanan erkekte çok
Sanırım evli daha çok , yaştan dolayı
Çoğu ya evli ya sevgilisi var
Evli arkadaşım daha fazla
Bekar arkadaşlarım azınlıkta 😂
Bekarlık sultanlıktır
Bekar daha fazla.
Evli çok ya da nişanlı
Direk çevrem yok
Adam beni ne kadar seviyor benim için kendini zehirledi resmen agaaaa be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?