Ben yurtdışında yaşayan yerleşik Türklerin gerçek birer hain olduklarını düşünüyorum neden?

Sözüm bir senede belge toplayıp her türlü soruşturma ve sınavdan geçen aydın insanlarımıza değil tabi kii..
Almak istediği uzun bir süredir para biriktirdiğim elektronik bir cihazın aynısını Abd ve Avrupada ki bazı ülkelerin sitelerinde sadece 20 dolar
15 euro olarak gördüm. Yorumlarını inceliyordum. Bu ürünün trde 1500 tl den daha pahalı oldupunu yazdım. Çok kaliteli bu fiyat Tr de olsaydı 3 er tane alırdım dedim. Karşıma avrupaya yaşayan bir gurbetçinin profili çıktı. Üründen çok memnun olduğunu vs söylüyordu. Ama duramayıp benim yorumuma alma o zaman paran yetmiyorsa fakir vs. yazdı. Senin neyine gibisinden yazmış döşemiş. Sonra bir çılgınlık yapıp profiline girdiğimde Trdeki sistemi mevcut olan kişi ve şahısları fanatik bir şekilde övdüğünü desteklediğini gördüm hatta futbol takımı destekler gibi hemde.(açık konuşmak istemiyorum malumunuz başım belaya girmesin siz anladınız) . O an inanılmaz bir mide bulantısı hissettim gerçekten ne hissettiğimi tarif edemem ama inanılmaz bir üzüntü ve mide bulantısıydı. Bu mahluklar Avrupa da ve Abdye birsekilde gitmiş, oradan her şekilde etinden sütünden yararlanıp burada bize 15 euroluk bir malı bile çok görüyor. Resmen b*kumuzda boğulmamızı istiyorlar. Çünkü Kendileri orada kazandıkları para biriminin buradaki durumlarından çok memnunlar. Onlar için daha çok lüks şatafatlı bir tatil demek çünkü. Ben yurtdışında yaşayan Türklerin gerçek birer hain olduklarını düşünüyorum. Ve nefret ediyorum bir pkklıdan ne kadar nefret ediyorsam hem de o kadar. Kesinlikle maskeli birer hainler..
Ben yurtdışında yaşayan yerleşik Türklerin gerçek birer hain olduklarını düşünüyorum neden?
Cevapla