Türkiyeliler gurbetçileri kıskanıyor mu?

İnstagrama post atinca Sürekli laf vurmalar, imalar falan. Gerçekten sıkmaya başladı. Siz fakirsiniz kölesiniz gezmeye paranız ve zamaniniz yok diye bu bizim suçumuz mu?

biz Almanya’da yaşayanlara devlet 30 gün yıllık izin hakkı veriyor, tatil için ekstra bütçe hakki falan tanıyor dünyayı geziyoruz diye bize afra tafra yapıyorlar.

Adam olun sizde gezin

Türkiyeliler gurbetçileri kıskanıyor mu?
Türkiyeliler gurbetçileri kıskanıyor mu?
Cevapla