Yakın arkadaşımın aldatıldığını öğrendim, yargısız infaz yapıp bize söylediği şeyleri yapmasını engelledim, hatalı mıyım?

"Bize dedi ki, "Kanka, mami beni aldatıyor. 3-4 gündür bunun farkındayım. Kızın gidiş güzergahını ezberledim. Dayak yeme ihtimalime karşın yanımda olur musunuz, videoya çeker misiniz?" gibi şeyler söyledi. Ben de diğer arkadaşımla konuştum: "Kanka, bu kız bizim başımızı belaya sokacak, ama biz orada olmazsak bu kız yine gidecek, başına bela gelebilir. Gidip tutacağız ve dört kişi konuşacağız," dedim. O da tamam dedi. Neyse, kızla konuştuk. O sırada "Kanka, seni aldatan sevgilin o kızı senden habersiz seninle aldatıyor, sen bunu bilmiyorsun, ona yargısız infaz yapıyorsun kendine çeki düzen ver," dediğim için ben suçlu oldum ve bu söylediklerimi diğer kız da doğruladı."

Yakın arkadaşımın aldatıldığını öğrendim, yargısız infaz yapıp bize söylediği şeyleri yapmasını engelledim, hatalı mıyım?
Cevapla