Kızlar, lgbt bireylerinin çok tatlı olması normal mi aşırı tatli degillermi?

lgbt bireyleri çok iyiler cok sempatikler homofobikler sizce neden hep erkekler butun erkekler homofobik ve lgbt bireylerine iskence edip kufur ediyolar sizce erkekler neden bu kdar yobaz ve gerici lgbt bireyleri heterolae olarak bize saygi duyuyolar neden erkekler onlara saygi duymuyor homofobik erkekler inanilmaz itici degillermi ya

Kızlar, lgbt bireylerinin çok tatlı olması normal mi aşırı tatli degillermi?
Cevapla