Annemle babam 4sene önce evlerini ayırdılar. Babamla tartıştık ondan sonra birbirimize girince şiddet uygulandığı için uzaklaştırma kararı ardından boşanma davası açıldı. Bunu ben istedim erkek kardeşim babamla bende annemle kalıyordum bu sene eylül de kardeşim bize geldi babamla kalamayacağını para durumundan kavga ettiklerini söyledi aylardır bir sene olucak bizde kalıyor. Erkek kardeşimle aramda 5yaş var bana 13-14 yaşından beri şiddet uyguluyordu şaka yolluda olsa bu sene cok arttırdı bizde kaldığı süredir biz sürekli kavga ediyoruz. Benim üzerime geliyor sürekli yok napıyorsun telefona bakma otur kalkma televizyona bakma diye diye baskı yapıyor laftan anlamayınca mecburen bağırdım bana bağıramazsın sen kimsin bana bağrırsan ben sana 10kat bağrırım diye kulağımın içine basbas bağırıp işkence uyguladı kulağım tıkandı haftalarca yeri geliyor sabahın 7sinde 8inde bazen geceleri 3,5 4de bile küçük olaylardan tartışma çıkıyor ve beni anlamıyorsun diyerekden şiddete başvuruyor ne yemek yiyebiliyoruz ağız tadıyla ne de rahatca uyku uyuyabiliyoruz biz her dk ölüm korkusuyla yaşamaktan annemle nefes alamıyoruz. Sadece kurbanlık koyun gibi çaresizce ölüm günümüzü bekliyoruz elimizden artık ne gelir hiç bilmiyorum kackez psikoloğa gittik iş başa düşmüş dedi buraya gelip tedaviyi kabul etmezse ben hiçbişey yapamam diyor. Babanla konuşup kardeşini polis zoruyla hastaneye yatırın diyor. Kardeşim zaten rahatsız 4sene once babama uzaklaştırma alındığı hale kendisine yapılmış farzederek bizleri düşmanı olarak gördü heryerden engelledi ben babamlara gidince çok öfkeliydi beni evden kovardı. Aylarca ağladım hala düzelemedim okulum onlıne ama derslere girip dinleyebilecek ne psikolojim ne de enerjim kaldı. Kafam morardı bileklerim kanadı buna rağmen kardeşim sırf kendine bişey yapacak korkusuyla polise bile gitmedim. Gitmeyi cok istedim hala istiyorum yapamıyorum bunları geçtim maddi anlamda hepimizi annemi babamı beni de mahvetti 6-7ay sonra borçlarımızı ödeyemezsek haciz gelicek. Babamın bütün kartlarından boğazını sıkarak 1-2sene önce kredi çekmiş buraya geldi bizi ölümle tehdit ederek ve yine şiddet uygulayarak benim adıma geleceğim için biriktirdiğimiz bir ev parasını zorla aldı. Annemle ikimiz dışarı cıkamıyoruz hele ben cıktıgımda kardeşimden dayak yiyerek ağlaya ağlaya cıkıyorum. Babama da bir ara bu konuları anlatmaya calıştığımda suçlu annenle sensin onu öfkelendirmeyin siz sebep oluyorsunuz seni dövmesi için onu tahrik etme falan diyor ya da geçmişteki hatalarımı yüzüme vuruyor. Çok çaresiziz ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok ACİl!!! bana yardımcı olur musunuz lütfen herkes yorumunu yapabilirmi
Güncellemeler
+1 yıl
Ben napabilirim üniversitem bitmedi şehri terkederek ya da uzaklaşacağım bir yer yok bütün akrabalarım oh olmuş derler herkes günümüzde birbirinin kuyusunu kazıyor ben zaten cok çaresizim sağolun yinede iyi günler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kendi ayaklarının üstünde dura biliyorsan ayrıl o evden
Mümkün değil
Geçmiş olsun seni dinlemek isterim tkp edermisin ya da mesaj
Zor bir durum kararını ver uzaklaş bu olaylardan
Ne yapmam lazım cok zor durumdayım boyle yaparsam kardeşimi tamamıyla kaybederim
Bilemiyorum fakat hiç iyi bir ilişki deyil kendini ifade et rahatsızlığını söyle ya da kendini soyutla ordan belki daha iyi olur her şey
Ben napabilirim üniversitem bitmedi şehri terkederek ya da uzaklaşacağım bir yer yok bütün akrabalarım oh olmuş derler herkes günümüzde birbirinin kuyusunu kazıyor ben zaten cok çaresizim sağolun yinede iyi günler
Zor üzüldüm gerçekten biraz kendini dinle fakat çare vardır en iyisini de siz biliosunuzdur yönlendirme ile değil kendi iradenizle ne istiyorsunuz o önemli
Ben herkesin iyi olmasını istiyorum ama mümkün değil ben kendi mutluluğumu düşünürsem olan kardeşime oluyor o da düzelmiyor kişiliği bozulmuş insan nasıl düzelebilir kendi kendine hep sevgyle yaklaştık bir gün olsun anlamadı geçer gecer dedik kac yıl oldu
Kaç yaşında
19
Yaşından dolayı ve yaşadıklarından da olabilir bu halleri kişiliği düzelir ama bu şekilde devam ederse yaşantı zor gibi
Ben de farkındayım benim hayatım bize çektirdikleri unutulacak şeyler değil ergenliktedir dedim sustum 4-5senedir aynı Şimdide dozunu arttırdı ama o ne yaşıyorki bizi bitirdi diyorum kendi düzelmek istemiyor ilerde daha da kötü olucak ben artık kendimi bıraktım ölürsem ölürüm o kendi acı ceker hapislerde
Okulu bıraktı zaten 2sene pandemiydi bir işi yok boş boş yat kalk yemek ye bilgisayar tablet oynuyor hep
Bak sen kendini düşün bunun farkına var niye dusunmucen kendini ölürsem ölürüm ne okul okuyorsun senin bı gayen var sen kendi kararını ver sonra kardesinde olsa kendin için yasa
Hayatım boyunca hep baskalarını düşünerek yasadım kendi kararlarımı verince hep acı cektim herkes düşman oldu bana bu karar ben tek basıma veremem benim kardeşimse annemle babamın cocukları onları yok sayarakmı mutlu olucam kardeşim kendine bişey yaparsa ben bunun acısıyla nasıl yasıycam
Kardesin bir birey işleri düzeltebilecegine inanıyorsan adım at durma düzeltme ihtimalin varsa
Benim düzeltme ihtimalim nasıl omsun diyorum zorla mı gidicek bir bireyim suclu gibi götürülümesi cok zor kimse böyle bir şey istemez
Bilemiyorum keşke elimden bişey gelse
Teşekkürler yinede
Rica ederim ne demek iyi yönde bişey olursa bilgilendir
Teşekkürler ilginiz için pek sanmıyorum
Bilgilendireceğim bişey olmaz