Acil ailemle ilgili cok zor bir durumun içindeyim bana yardımcı olursanız sevinirim?

Annemle babam 4sene önce evlerini ayırdılar. Babamla tartıştık ondan sonra birbirimize girince şiddet uygulandığı için uzaklaştırma kararı ardından boşanma davası açıldı. Bunu ben istedim erkek kardeşim babamla bende annemle kalıyordum bu sene eylül de kardeşim bize geldi babamla kalamayacağını para durumundan kavga ettiklerini söyledi aylardır bir sene olucak bizde kalıyor. Erkek kardeşimle aramda 5yaş var bana 13-14 yaşından beri şiddet uyguluyordu şaka yolluda olsa bu sene cok arttırdı bizde kaldığı süredir biz sürekli kavga ediyoruz. Benim üzerime geliyor sürekli yok napıyorsun telefona bakma otur kalkma televizyona bakma diye diye baskı yapıyor laftan anlamayınca mecburen bağırdım bana bağıramazsın sen kimsin bana bağrırsan ben sana 10kat bağrırım diye kulağımın içine basbas bağırıp işkence uyguladı kulağım tıkandı haftalarca yeri geliyor sabahın 7sinde 8inde bazen geceleri 3,5 4de bile küçük olaylardan tartışma çıkıyor ve beni anlamıyorsun diyerekden şiddete başvuruyor ne yemek yiyebiliyoruz ağız tadıyla ne de rahatca uyku uyuyabiliyoruz biz her dk ölüm korkusuyla yaşamaktan annemle nefes alamıyoruz. Sadece kurbanlık koyun gibi çaresizce ölüm günümüzü bekliyoruz elimizden artık ne gelir hiç bilmiyorum kackez psikoloğa gittik iş başa düşmüş dedi buraya gelip tedaviyi kabul etmezse ben hiçbişey yapamam diyor. Babanla konuşup kardeşini polis zoruyla hastaneye yatırın diyor. Kardeşim zaten rahatsız 4sene once babama uzaklaştırma alındığı hale kendisine yapılmış farzederek bizleri düşmanı olarak gördü heryerden engelledi ben babamlara gidince çok öfkeliydi beni evden kovardı. Aylarca ağladım hala düzelemedim okulum onlıne ama derslere girip dinleyebilecek ne psikolojim ne de enerjim kaldı. Kafam morardı bileklerim kanadı buna rağmen kardeşim sırf kendine bişey yapacak korkusuyla polise bile gitmedim. Gitmeyi cok istedim hala istiyorum yapamıyorum bunları geçtim maddi anlamda hepimizi annemi babamı beni de mahvetti 6-7ay sonra borçlarımızı ödeyemezsek haciz gelicek. Babamın bütün kartlarından boğazını sıkarak 1-2sene önce kredi çekmiş buraya geldi bizi ölümle tehdit ederek ve yine şiddet uygulayarak benim adıma geleceğim için biriktirdiğimiz bir ev parasını zorla aldı. Annemle ikimiz dışarı cıkamıyoruz hele ben cıktıgımda kardeşimden dayak yiyerek ağlaya ağlaya cıkıyorum. Babama da bir ara bu konuları anlatmaya calıştığımda suçlu annenle sensin onu öfkelendirmeyin siz sebep oluyorsunuz seni dövmesi için onu tahrik etme falan diyor ya da geçmişteki hatalarımı yüzüme vuruyor. Çok çaresiziz ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok ACİl!!! bana yardımcı olur musunuz lütfen herkes yorumunu yapabilirmi
Güncellemeler
+1 yıl
Ben napabilirim üniversitem bitmedi şehri terkederek ya da uzaklaşacağım bir yer yok bütün akrabalarım oh olmuş derler herkes günümüzde birbirinin kuyusunu kazıyor ben zaten cok çaresizim sağolun yinede iyi günler
Acil ailemle ilgili cok zor bir durumun içindeyim bana yardımcı olursanız sevinirim?
Cevapla