Ailemle yaşadığım sorunlar? Yardımcı olursanız çok sevinirim?

Merhaba ben 19 yaşındayım Allaha şükür evimiz var arabamız var kirada değiliz babamın emeklisine 2 yıl kaldı benim ailem hiçbir şekilde bana para vermiyor ben asla dışarı çıkmayan bir gencim ailemin parası gitmesin diye asla üst baş almazlar insanların eskilerini giyorum annem 5 bin lira maaş alıyor benim telefon faturamı çok görür aile yakınımız var bana her ay 400 lira para gönderiyor ve senelerce o parayı istemedim bana pişkin pişkin senin masrafın daha çok haftada alırsam kola cips alıyorum onlar ne yiyorsa bende onu yiyorum şimdide çalışmam için diretiyorlar benim kendime özel sosyal bir hayatım yok kendi içime kapanık bir insanım evin işini yaparım ben okuyup işimi elime almak istiyorum elaleöin yanında neden çalışayım artık ağlıyorum sürekli daha giydiğim ayakkabıdan monta kadar hepsini anneannemler almıştır sitede oturuyoruz kocaman bir evimiz var babam sürekli param yok diyor Allaha şükür etmezlerbirde babam bizzat halama ve kızına bakıyor ve bunu bizden gizliyor en sonunda ağzından kaçırdı o kızda olanın zerresi bende yok dolabım bomboş gene Allaha şükürler olsun ama artık çok üzülüyorum nasıl bir tavır sergilemeliyim
Ailemle yaşadığım sorunlar? Yardımcı olursanız çok sevinirim?
Cevapla