Anlık moral bozulmalarına ne iyi gelir?

Çok iyiydim iyi hissediyordum cidden kafam rahattı. Nasıl desem güçlü hissediyordum bir boş vermişlik rahatlık vardı. 5 aydır aramayan aile dostu dediğim amcam aradı. Sorular sordu eski birlikteliğimi, işimi falan saçmaladı. Karısıyla olan sorunlarını anlattı. Sanki benden aynı tepkiler bekliyor gibiydi. Sonra ben bir bahane buldum telefonu kapattım her yerden engelledim numarasını sildim. Ama çok moralim bozuldu enerjim, algım aşırı düştü. Bir önceki hissettiğim duyguyu ve ne düşündüğümü unuttum uzun süredir böyle hissetmedim halbuki. Sizce nedir bu?

Anlık moral bozulmalarına ne iyi gelir?
Cevapla