Bu dünyada beni anlayan kimse yok. Ölmek istemem suç mu,?

Nefret ettiğim fakat çalışmak zorunda olduğum bir iş baskıcı sürekli haline şükret diyen bir aile bir tane ne bir arkadaş ne bir sevgili iş ortaminda sürekli ezilme zaten cekingenlik ice kapaniklik hat safhada ama bir yandan da bir suru sey yapmak istiyorum bu durumdan kurtulmak istiyorum ama hicbir sey yapmaya halim yok. Tek bildiğim artık yasamak istemediğim sizce gerçekten nankör biri miyim?
Bu dünyada beni anlayan kimse yok. Ölmek istemem suç mu,?
Cevapla