Bir kızımın olmasını istiyorum. Çok mu şey istiyorum?

Böyle minik minik elleri, ayakları falan. Benim korumama ihtiyaç duyan ve benden bir parça. Ablamın bebeklik fotoğraflarına falan baktım da gerçekten çok güzel oluyor kız bebekler. Bebeklerin kızı erkeği her şekilde güzeldir ama kızlar bir başka :) Çok mu şey istiyorum yaaa.
Ama bir sorun var ki önce o bebeğin annesini bulmam lazım. Of ya. Size de oluyor mu böyle yoksa ben mi sorunluyum?
Bir kızımın olmasını istiyorum. Çok mu şey istiyorum?
Cevapla