benim yok.. 23 yaşında gece gündüz siyaset takip eder olmuşum..

benim yok.. 23 yaşında gece gündüz siyaset takip eder olmuşum..

Hayır her şey daha, da kötü oluyor giden ömür geri gelmiyor giden sağlık geri gelmiyor.. güzellik, aşk, sevgi eskidendi değerlilerimiz eskidendi.. şimdi her şey kopya herkes parayı seviyor.. eskiden elbiseler kullanılırdı insanlar sevilirdi şimdi giysiler seviliyor insanlar kullanılıyor memlekette aile yapısı bozuldu insanlık bozuldu her şey gitti.. tek istediğim mutlu bir hayat.. iyi bir eş ve kokusuyla uyumak istediğim bir kızımın olması ama maalesef evlilik zengin işi oldu hiçbirsey yoluna girmeyecek kimse ama kimse kendini kandırmasın.. ben inanmıyorum.. o masalları çocukken masal kitaplarında okurduk o hayellerle yaşardık gerçektende hayellerde kaldı !!
Cevap
8Cevap
İnançlarımı dökemem 18 yaş altı üyelerin psikolojisini bozarım.
Mevcut siyasiler gidip yerlerine farklı bakış açısı olanlar gelmediği sürece yok maalesef.
Hepsi birbirinin laciverti o yüzden takip etmeye gerek yok
10 yaşında çocuklar siyaset konuşuyor umudum yok.
Sen tez yaşlanırsın 🙄
Farklı bir siyasi gelirse umudum geri gelir
Sanmıyorum hayat boş geliyor artık.
50 yıllık laf.
Bunu İmamoğluda söylüyodu ama olmuyo
Pek yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?