Evet, tabii ki de.
Hayır, inanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yalnız doğduk, yalnız öleceğiz. Ölümden öte köy yok. Yaşamla ölüm arasında geçen süre boyunca yapıklarımızın hiçbir önemi yok. Hayatın bir anlamı yok. Hiçbir şeyi değiştiremeyeceğiz, sesimizi duyuramayacağız, kendi kavgamızla birlikte kendi kanımız içinde boğulacağız. Ölümün soğukluğu hayatımızdaki tek gerçek dokunuş olacak. Güzel olacak diyen kendini kandırır.
Her şey güzel zaten.
Hayatım şu ki bir mutlu bir hüzünlü. Ama şükürler olsun. İlerde de devam. Mutlu da olayım. Hüzünlü de sıkıntı yok. Alışkanlık haline geldiği için.😁
Evet inanıyorum :) Sence?
Evet, inanıyorum :)
Hadi inşaallah💙
Eig için teşekkür ederim :)
Cevap
34Cevap
Bugünden daha güzel olacağına inanmıyorum bugünkü gibi güzellikleri de sıkıntıları da içinde barındıracak hep
İnsanları tanıdıkça inanç kalmıyor..
Ama hep daha iyisini yaparak ve anı mutlu geçirmeye çalışarak yaşıyorum..
Farkında olmasakta bu inançlar hepimizde birer beklentiye dönüşmüş durumda, son güne kadar da öyle kalacak. yaşama motivasyonumuz.
Her şeye rağmen, evet her şeyin bir gün güzel olacağına,
insanlık olarak huzur ve mutluluk içinde yaşayacağımıza inanıyorum.
Küçük hedef ilkeleri ile büyük hedef ilkeleri karışması dünden iyi olurum.
Her şey iyi olmasın, sadece arada -bana göre- iyi olsunlar.
Planlarım hiçbir zaman tam olarak tutmaz, mutlaka bir şeyler çıkar ve değişik yönlerde gelişir ki bu genellikle kötü yönde olur
Bu hayır seçeneğine basanları anlamıyorum, bu hayatta her şey sizin eliniz de iken neden kendinizi salıyorsunuz?
İnanıyorum tabi ki herşey güzel olacak herşey gelip geçicidir. Herşey güzel olacak bu dünyada olmazsa ahirette olacak ben buna inanıyorum
Ben açıkçası şu günlerin böyle olabileceğine o süreç boyunca inanmamıştım, bir şeyler güzel olabiliyor inanıyorum buna.
Şarkıya geldim ama yokmuş..
İnanıyorum ama olmayacağını biliyorum.
Tekrar gelmişsin
Muhakkak. Olur. Acının. Bir. Yanı. Tatlısını. Yemek. Vardır 👍
Evet eninde sonunda o huzur yakalanır yeter ki yaşamayı bil
Yasadigimiz dunyada cok zor bir kelime mutlu olmak guzel gunleri gormek
hayatin inisleri cikislari var bunu kabul etmek lazim
İnanın çocuklar ! Güzel günler göreceğiz inanın çocuklar. Denizleri maviliklere süreceğiz ✋
hersey guzel olucakk senle olunca soleme bana aska doyuncaaa
Buna inanmazsınız yaşamın bir anlamı kalmaz. Hayat umuttur.
İnanıyorum. Etrafımızdaki bizi ayırmaya çalışanlara karşı
33 yaşındayim bugüne kadar hicbiseyin duzeldigini görmedim o yüzden inanmıyorum
İnanılacak gibi değil.
Hayır
*Gecen bol olsun.*
İnanıyorum. Sabrin sonu selamettir
Evet inanıyorum. Umutluyum.
Öldükten sonra olacağına inanıyorum.
İnanıyorum tabi umut.
Kıştan sonra kara kışta gelebilir.
evet inanıyorum ki zaten güzel olacak
Olsaydı simdide olurdu 😉
Allahtan umut kesilmez
Hayır hiçbir zaman herşey güzel olmaz.
Hayır daha kötü olurda iyi olmaz
git gide umudum azalıyor..
İnanıyorum yoksa ayakta kalacak gücüm kalmaz
Bagzen evet Bagzen Hayir Şu an Hayir.
İnanan yerlerim ağrıyor
evet umutlar olmasa yaşamanın önemi yok zaten.
Bu saçmalığa inanmıyorum.
İnanmıyorum büyük yalan
Evet inanıyorum
İnanıyorum
inşallah.
Hayır.
İnanıyorum umut baki
İnanmıyorum
İnanmıyorum
Bu dunyada o olmaz
Evet a
Elbette
gram inanmıyorum
inanmıyorum.
Evet.
Evet
Hayır
Hayır
Hayr sanmiyorum
Götüler hep kazanır
inanıyorum
Umudum var
Evet
İnanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar