Bende bunu 22 yaşımda söylemiştim sonra zamanla bıraktım. Güzel şeyler beklemekle ya da umut etmekle olmuyor. Çalışmak, çabalamak ya da Türkiye'den Avrupa'ya gitmekle oluyor. Diğer türlü önümüzde ki 2 sene için güzel gün falan zor olur.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır sadece daha kötü olabilir bu kaos evreninde
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eskiden de kadere inanirdim fakat degistirmeye yetkimiz var saniyordum. Ama artik asla degistirilemez oldugunu dusunuyorum. Yani gelecege olan umudum var ama Şu an beni bu bunalimdan cikaracak enerjim yok.