Bu cümleyi kuran kadın yürüyor mudur, iyi niyetle mi övgü manasında mı söylemiştir?
Uykusuz gecemin sebebi bu söz gkgkh
Bu cümleyi kuran kadın yürüyor mudur, iyi niyetle mi övgü manasında mı söylemiştir?
Uykusuz gecemin sebebi bu söz gkgkh
Evet yürüyordur tabi ki. yani genelde bunlar zaten çok klasik sıradan cümleler oldu artık. yani kimse o kadar özel değildir ben şuana kadar diğerlerinden farklı diyebileceğim bir kız tanımadım pek fazla. yani bu yüzden de her kız gözüme aynı geliyor. biri bunu diyorsa amacı zaten kızlara yürümektir. eğer bir kızda bunu merak ediyorsa demek ki etkilenmiş gözü vardır oda yürüsün herkes mutlu olsun :D ama saçma olaylar benim için bunu erkek her kıza der zaten
Bunu neden söylemiş? Bunu söylerim kimseye benzemiyorsun çok agresifsin ya da benzemiyorsun çok komiksin ile bitirebilirim cümleyi. Neden söylendiği önemli mesele 😄 ve ben söylüyorsam kesin yürümüyorumdur
😄 🤷
Cevap
14Cevap
Bu cümleyi şahsen ilgimi çekmeyen birine kurmazdım diye düşünüyorum. Çok iddialı bir cümle çünkü.
Yürümeye başlamış, tabii bizim saf erkeklerimiz bunu övgü iltifat olarak algılarlar (!)
Hoşuna gidiyorsa bu durum bu sözlerine diyorsa üzerine doğru yürüyor anlamı çıkar
Yürüyor olabilir veya kendisine yapılan yürüyüşe karşılık veriyodur
Flört durumu varsa yürüme olarak algılanabilir.
Aralarinda ki samimiyete bagli bu durum birazda
Zaaaaaa xD xD 😂😂😂
Kesin öyledir kesin
Ama öyle 🤣
Tabi ki florya hatta ilk defa böyle hissediyordur , sanki yıllardır tanıyor gibidir falan 😂😂
Yürüme anlamında değil hayat ideolojisi. 😄
Kültürü, hayata bakışı açısı felan filan.
Zaten hak eden birisidir benim papacığım 😍
Papa mı 🤔 mübarek ramazan ramazan oluyor mu papa falan 😂
🤣Yaaa Goo kaaaan.
Baba işte 😄
Babana mı dedin bunu sen kız 😂 babama bunları desem anneme dönüp ‘ hala geç kalmış sayılmayız aldıralım ‘ bunu falan der 😂
Ben babama neden yürüyüm bee, ben zaten onun en büyük aşkıyım. 😄
Baba demedin mi kız 🤔 baba diye isim yoktur umarım n’olur olmasın florya 🥺
Senin torbacın kim gökhan yaaa 🙄
Baba diyon ya kız 🤔
Torbacım mümtaz ya bu ara nerede tomurcuk var koyuyor malın içine 🥺 cok bozdu mümtaz çok nerede eski sansar mümtaz
🤷🤷🤷🤷🤷
Tribe soktun beni 🥺 gidip kahve içem ben 🤤
Ada çayı var hazır kop gel gkgkh
Ahshd şunu demesem olmayacak dur.
Tribin olurum düşür düşünür sıkıntıya girersin gkfkh
Ada çayı ne kız 🥺 senin yaptığın atar benim hayatıma renk katar 😂
Ada çayı ne cidden bilmiyor musun? 🙄
No No ben ne atar yaparım ne tehdit ederim, başına gelicekler için önden uyarırım. 😉
Biliyorum da öyle otumsu şeyler içmem ki ben 🥺
Tehdite bak cok ponçik 😂
Ahshs yaa niye böyle yapıyorsun fjfjg
Azcık mafya anası gibi takılayım beee taşlama fjfg.
Ben seviyorum sen de alışırsın 😄
Ada çayı, yeşil çay, ıhlamur 😄misss sağlık şifaaa.
Kız florya hele soru baslıgına bak sonra mafya anası hallerine 😂😂 oturmadı üstünde senin bu mafyalık 😂
Otu börtü böceği kaynatıp şifa diyprsunuz ya 😂
😄Hani sorumdaki muhabbetimiz soru başlığı ile uyuştu sorarım size hakim bey fkgkh.
Sen niye boştasın bugün git çalış para kazan len fkgmh
Orası dogru bak 😂 neden soru üstüne konuşmuyoruz 😂
İş yerindeyim kız zaten 😂
Bu soru beni rahatsız ediyor fjgjgdjg
AA ne kolay işş ohhh kebap fkfhkg
Kolay ya işte boyle takılmaca falan arada yoruluyorum ama zam istemem lazım 🥺
5 kat zam talep et, sen beni dinle bana güven. 😈
5 kat veremeyiz derlerse 6 katına çık. 😄
Firmayı üstüme yapsınlar florya bak bu daha mantıklı 😂
Aylık 32 lira + 2 çokomel alıyorum 5 kat belini büker firmanın 😂
Azcık akıllı ol. 🙄
Biz bu yüzden ilerleyemiyoruz zaten.
Sen aylık 5 kat fazla maaş talep edersen onlar seni 3 katı için ikna etmeye çabalaycaktır. 🙄
Kesinlikle ayarın yok ya altını kıloyla hurmayı tonla istiyorsun maaşa zam talebin 5 katı 😂😂
Ayarın yok diyorsun fakat göründüğü üzere çok tutarlı bir insanım fkgkh
Tutar derken 🤔😂
Atar tutar. 😒
Dur dur ben soyleyeyim bu istediklerin cok TUTAR olan tutar mı 😂
Öyle olsun bakalım.
Oldu bil florya 🥺
Neyi gokan
Unuttum kız cok uzun zaman oldu be florya 🥺 hiçbir şey eskisi gibi değil ki 🤔🥺
Ahshsh bana benziyorsun yavaş yavaş fkgkh.
Üzerinde etkim büyük 🤣
Allah senden razı olsun florya 😂 idolümsün be kadın 😂
Bak bak mütevaziliğini göstermen için fırsat sana 😂
Gün bugündür florya 😂
Bil mukabele gökhan, sen de çok nazik ve anşayışlısın. 🙏
Hepsı bu mu yani 🤔
🙄Napiyim birkaç adam mı tutayım seni övmesi için. Hşhşfkl
Mıhteşem fikir bak bu 😂
Yaa evet parası da güzeldir 10 kat fazla talep et gkgkh
Ben şimdi yine neden para talep ettim kız 😂
Onca adamın parasını neyle ödüycez acaba gokaaan fjfkg
Biraz önce mafyacılık oynayan sen şimdi yevmiye adam parasını düşünen yine sen 😂
Bu kadar istikrarlı olma florya 😂
Dosta korku düşmana güven veriyorsun kadın 😂😂
Çok konuşma vericek misin vermiycek misin?
Oyalayıp durma beni. Sjdjdhhsjf
İnanılmaz inandırıcı oldu bu 😂
İban at halledeyim 😂
Westernle gönder fkfkg aybenim felan yok benim gkgkh
Ayben 😂😂 siz suriyeliler ayben diyorsunuz değil mi 😂
Hıııııı evet. 😒
Yalnız adamlar yani adam kaliteli mizah yapıyor bak 👍🏼
Kim o?
Ayben diyenler kız , adamın adını unuttum ya 🥺
Ben hiç bilmiyorum ki gokaan.
Yürümüyor mübarek koşuyordur
''Şimdilik'' övgü olarak değerlendirelim.
yürüyodur. erkeğe pas atmış, al gole çevir demiş
Evet ama bunu kadin diyorsa devamı onemli.
İltifat etmiş diyelim..
Sallamış iyice
kesin net
Kosuyodur
Yürüyor gibi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?