Bir tane kadın işte bir tane adamı seviyor muş sözde adamın peşinden koşmuş etmiş daha sonra adam bunu denemek için bir şey yapmış yolda yürürken demişki sen beni sevmiyorsun sadece sevdiğini zannediyorsun bak arkadan kardeşim geliyor o benden çok daha yakışıklı git onunla birlikte ol demiş kadın hemen arkasını dönmüş bakmış arkada kimse yok sonra adama dönmüş adam demişki sen beni gerçekten sevmiyorsun eğer gerçekten Sevseydin hiç arkana dönüp bakmazdım sadece seni seviyorum derdim demiş kadında sonra gitmiş işte ayrılmışlar karşıdan kim gelirse gelsin peki hiç mi Çekmezdi ya baksam bile o alıcı gözle bakmazdım çünkü benim en çok istediğim kişi zaten yanımdaelim onun elini tutuyor gözüm onun gözüne bakıyor karşıdan yani kim gelirse gelsin umrumda olmaz ki çünkü ben seviyorum sevdiğim yanımda zaten ötesinden bana ne jsjdj
Kim olursa olsun bakar bence. Güzele bakılır önemli olan niyet 😄 Güzel veya yakışıklı birine bakınca aldatılmış olunmaz o kadar da sığ düşünmüyorum ben. Bakar geçersin. illa ki bir anlamı, art niyeti olacak değil.
Dur senaryomu yazayım hemen, karşıdan karşıya geçerken telefona bakıyordum sonra araba çarptı, metrelerce savruldum ve tüm müdahalelere rağmen 😥 nokta nokta nokta
"Seni veren Allah'a kurban olayım" diyeceğim yanımda olacak ve ben başkasına bakacağım öyle mi asla ama asla bunu yapmam Yanımda olsa da bakmam olmasada
Yanımda sevgilim, sevdiğim adam varsa ne kadar yakışıklı olursa olsun umurumda olmaz. Dönüp bakmam, çünkü bana en yakışıklısı zaten sevdiğim adam gelir.
@Otenciger 7 24 buradasın galiba 'agla' ne için dedim bilmiyorum anlamsız bir kullanım olmuş yaşını da anlamış olduk a sosyal arkadaş kendine ıyii bak aynalarda selametle seviye farkımız var
Güzel çekici bir kız geliyorsa sevgilimle beraber bakıp ne güzelmişş deriz aynısını erkek içine düşünüyorum. Sokakta gördüğü bir güzele bakınca beni sevmiyor ya da aldatmış olmayacak sonuçta dünyanın en güzeli ben değilim en yakışıklısı da o değil. Biz birbirimize en güzel ve en yakışıklıyız
sevgilim yok bakmıyorum niye bakayım sevgilim varken, o benim değil, benle bi alakası da yok bakmanın amacı ne ki bir işe yarayacağı yok bir işe yaramasını istediğimde yok kaldı ki empati yaparsak benim sevgilimin bakması benim gözümü döndürürdü demek ki kötü bişey kendime yapılmasını istemiyosam sevgilime niye yapayım vicdan la bu boru değil.
yanımdaki hanıma saygısızlığı bir yana bırakırsak bu kendime saygısız.. bakmam.. ama ha sevgilim ısrarla gözüme sokarsa şaka babında bende bir şakasına karşılık veriyordum eskiden
İnsanları süzmüyorum, bakmam. Karşımdan geliyorsa gözüm görür illaki ama bilinçli bir şekilde incelemiyorum. Dekolteli giyen kadınlar bile rahatsız olur diye otomatik kafamı çeviyorum. Erkeğe hiç bakmam.
Bak buradan söylüyorum yukarıda adını saydığım o iki arkadaş geliyorsa karşıdan bakarım. Yalan yok. Abine sorsan Cansu Dere gelse karşıdan o da bakar mesela :)
Israrla belirtiyorum bu ikisi şahsen gelmeli karşıdan, benzerleri değil :) Bir de @gecekusum3434 Gerard Butler'a benzer zaten yani bir nevi ona bakmış gibi olucam ahahahah
Dipten doruğa kadar süzerim onu Dikkat çeken şeye herkes bakar. Fakat bu o şeyi beğendiğimiz anlamı taşımaz. Bazen de bu dikkat çekiliği yersiz bulup eleştirmek amaçlı da bakılabilir.
Yanımdaki insan bana kalbi ile bir dünya açmış iken onlar yalnızca bir yıldız olur ilişkimizde & şükür sebebim olup kayar giderler bir yıldız gibi hayatımdan...
Yere basma incinirsin canını yedıgım gönlüme , gözüme bas , ilik mi sömürdün vicdansız bu ne guzellık , senden arta kalan çamurla mı yaratıldık lan bız bu ne guzellık falan derım.
Hayır bakmam tesadüfen karşıma çıktıysa da çeviririm kafamı hemen
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Benim hem sevgilim olmaz, çekici olmayan karşı cinse bile baksam terslenir ve aşağılanırım. Ama kaslı ve uzun boylu erkekler bakınca kadınlar çok zevkleniyorlar. Herkese sevdiğiyle mutluluklar... 😊
Benim sevgilim olmadigi hallde bille kimseye bakmiyorum ki sevgilim varken asla bakmam yolda yururken bille kafam ya telefonda ya kıtap okurum ya da müzik dinlerim