Ailemin yaşayacağım hayatı seçmesinden bıktım. Ne yapabilirim?

Ailem yurdışında bir ülkede yaşıyor. Bende o zamanlar en büyük hayalim Türkiye'ye dönmek olduğu için kpss ye girip atandım. İstanbul'da hemşireyim.1 sene oldu ama o kadar pişmanım ki... Artık hayattan zevk almıyorum. Her gün kötü bir haberle uyanmak, psikolojisi bozuk insanlara denk gelmek, kalabalıkta kaybolmaktan çok yoruldum. Nişanlımda şu an ailemin olduğu ülkede ama bizimkiler illaki memurluğu bırak gelemezsin, o gelsin diyorlar. Halbuki hem maaş bakımından, hem huzur bakımından orası daha iyi. Evlendikten sonra oraya yerleşmek istiyorum ama ailemi nasıl karşıma alırım bilmiyorum. Memurluğu yakarsan Seni sileriz diyorlar. Bir saniye sonramızın bile garanti olmadığı hayatta garanti bir iş için tutturmalarını anlamıyorum. Çok mutsuzum

Ailemin yaşayacağım hayatı seçmesinden bıktım. Ne yapabilirim?
Cevapla