Teşekkür ederim @Feyzzzzza
Kadınlar ve erkekler birbirlerine pahalı hediyeler almalı mı?
Teşekkür ederim @Feyzzzzza

Kadınların sık sık erkeklerin cömert olması ve maaşının çoğunu kadınlarına harcaması gerektiğini ama kadınların erkekler için pahalı şeyler almaması gerektiğini söylediğini duyuyorum.
#GeceMuhafızı
05 Mart 2023 Pazar Saat 22.04
Hediye, erkek olsun kadın olsun, kişiyi memnun eder. Ancak bu memnuniyet hediyenin fiyatına göre olmamalı. Tam tersine seven bir erkek veya kadın kendisine verilen pahalı bir hediye için üzüntülerini belli eder. Alınan hediye bir ihtiyacını karşılıyorsa neyse. Ama sürpriz olsun diye ona hiç söylemeden alınan bir hediye, ondan zaten varsa boşa masraf olur. Ayrıca hediyeler ille de parayla ölçülmemeli. Kişinin emeği varsa bu daha değerlidir sevenler arasında. Bir resim, bir şiir örneğin...
Hiç birisi yoksa sevgimiz en güzel hediyedir... Kişinin sevgilerini anlatan içten bir mesaj ne büyük hediyedir...
Bir öykü okumuştum, çocuk babasına boş bir kutu hediye ediyor. Baba kutuyu açıp boş olduğunu görünce çocuğu azarlıyor. Çocuk ağlayarak, "babacığım, ben o kutuya öpücüklerimi doldurmuştum!" diyor...
Bir çocuktan içine öpücüklerini doldurduğu bir kutu alabilseydim bu hediyeyi hiçbir parasal hediyeye değişmezdim...
Yok, baş edilemiyor ki!! Özel gün sayısı garip bir şekilde artıyor ve sürekli çıta yükseliyor. Lüks bir hediye aldınız okey ama onunla bitmiyor, bir dahakine o çıtayı yükseltmeniz gerekiyor ve bir dahakine daha da!!! Yoksa ucuz, sıradan bir şey almışsın gibi karşılık alırsın. Birçok kişinin alamadığı, beklediği hediyeye bile "Hımmm..." 😏 yapar, adamın canını sıkar..! Yetmez, bulur ya arkadaş çevresinden ya da internetten, şu kişi şunu almış, bu kişi bunu almış..! O yüzden baştan önleminizi alın, çıtayı çok yüksek tutmayın. 😅
😂😂😂😂😂
Resime koptum
Rica ederim
Yani çoğu kişi karşı çıkmış fakat ben katılmıyorum. Alınabilir neden olmasın ki? Hediyenin pahalısı, ucuzu olmaz, benim için de farketmez. Karşımda ki insanın ve benim maddi durumum iyiyse ve eşitsek asla karşı çıkmam. Alırım da alır da.
Ama diyelim ki benim durumum kötü, onun ki iyi o zaman onun bana pahalı hediye almasından kaçınırım. Mahçup hissederim kendimi, onun da mahçup olmasını istemem. Her şey karşılıklı.
Ama illaki pahalı bir hediye olmasına gerek yok, pahalı hediyeler özel günlerde alınırsa daha doğru olur benim için, ben genelde böyle el emeği olan hediyelere bayılıyorum 🌸
Bence de
Pahali olması değil anlamlı olması onemli
Cevap
14Cevap
İnsanlar değer verdiklerine hediye alırlar
Ve bu değer imkanların el verdiği sürece büyüklüğü ile orantılı olabilir
Bazı şeylerin maddi değeri yüksekken bazı şeylerin manevi değeri yüksektir
Ama en güzeli emek verilerek alınan yapılan hediyedir paha biçilemez
Pahalı hediye en az düşünülerek alınan hediyedir aslında
Bu kimine göre araba ev
Kimine göre telefon laptop
Kimine göre takı aksesuar
Kimine göre seyehat tatil
Kimine göre çiçektir
Bir sürü örnek olabilir hepsini yazamazdım :)
Hatırlanmak bile hediyenin en pahalısından güzeldir
Bir de şu var
İnsanlar pahalı hediye aldıkça bağlanırlar
Ya da bağlandıkça hediyelerin değerleri artar
Kişiye göre değişsede
Genelde böyledir
Hayır ben kimse kendini kullanılıyor hissetsin istemem… pahalı sayılabilecek tek şey teklif edeceği yüzük olur… onun dışında bi şey alırsa da saklamasını rica ederim… bana karşı öyle bi sorumluluğu yok evlenene kadar hiç bi şey almasın kendini kötü hissedecekse içine nasıl siniyorsa öyle davransın… öyle bi beklentim yok olamazda…
En güzeli zaten belli bir sıkıntı olduğunda da pişmanlıklar oluyor
Off aşko öyle kadınlara o kadar sinir oluyorum ki, anlatamam. Erkek size neden pahalı hediyeler almak zorunda, kazandığı parayı neden gelici geçici bir kadına harcamak zorundaymış gibi gösteriliyor, anlamıyorum. O zaman hani kadın erkek eşitliği vardı, kadınlarda pahalı hediye almak zorunda o zaman.
Yani tabii ki pahalı hediyeler de alınabilir jest yapılabilir fakat illa hediye vermek için pahalı şeyler almaya gerek yok bazen Bir çift güzel söz bile çok pahalı hediyeden çok daha mutlu edebiliyor.
Kesinlikle bu söylediğine katılıyorum bir de şöyle bir şey var yani mesela sen birisine pahalı hediyeler alıyorsun belli bir süre sonra anlaşmazlık olduğu zaman hediyeleri millet birbirine iade ediyor ya da birbirinde kalıyor pişmanlıklar
pahalı hediyeler almak seni seviyorum demek değildir hediye almak kişiyi düşünmektir
dolayısıyla her türlü hediye düşünme yerine geçer
ama kişilerin imkanları varsa elbette durmadan pahalı hediyelerle hediyeleşebilirler
Bence bu Olay maddi durumla dogru orantilidir , ama konunun ozeti sevdigimiz insani mutlu etmek Bence zor olmamalidir..
Onemli olan onu dusunmemizdir..
Ama sevdigimiz insan mutlu olmuyorsa onu zaten hic biseyle mutlu edemezsin diye dusunuyorum
Kesinlikle
İstiyorlar ise alabilirler tabi ama emek ile hazırlanan hediye daha kıymetli oluyor bilen kişiye tabi
Pahallı ucuz farketmez durumu neye yetiyorsa okeyim ben
Her saçma günü kutlayan tiplerse olmaz ama gerçekten özel ve anlamlı bı gunde olabilir
Hediyenin Fiyatı önemli değil önemli olan anlamı bir şey olması
Gücü yetiyor ise alır. Pahalı olması değil anlamlı olması önemli
Kesinlikle istemem çünkü her aldığın hediyenin bir karşılığı vardır
Hediyenin parasının bir önemi olmamalı. Bir çiçek bile hediyedir.
Knk olay pahalı hediye değil ki ama şöyle maddi imkan varken gidipte ucuz bir hediye almazsın cimrilik olur bu
Önemli olan düşünmek bence
Ben de böyle düşünüyorum
Parası olan alsın ne var bunda
Almak neyse de özel gün bitmiyor ki
Özel günleri umursamayan birini bul o zaman hafta dönümü ay dönümü yıl dönümü doğum günü sevgililer günü yılbaşı kutlamayan birini
Bulursam evlenirim doğum günü neyse de sevgililer günü nedir elin papazı bulmuş kutluyorlar
Hepsi gereksiz mk
Sen grall kızsın
Öyleyim valla,
Seni tanımak istiyorum yiğidim
Tamama abartma
😎😂🙃 tamam grall 😎
Hediyenin pahalısı, ucuzu ve zamanı olmaz.
Bence de
Eğer durumu uygunsa almalı değilse almasına gerek yok
Bence abartmaya gerek yok
Pahalı olmasına gerek hediye anlamlı olsun yeterli
manevi değeri daha önemli bence.
Nişan ve sonrasında olabilir
Eeevet ne olmasın parası varsa
Önemli olan anı veya işine yarayacak bir hediye
Katılıyorum
@fesfs dediği gibi anlamlı olması lazım
Paraları bolca varsa alsınlar tabi
Hayır baska soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?