Yanlış düşünce, erkek alinan hediyenin fiyatına bakmaz bakmamalı. Her eşyanın bir değeri vardır ama ölümsüz ve kalıcı değildir... Beklenmedik bir zaman da sevgilinin verdiği küçük hediyeler bazen sevgi bağını güçlendirir sevgiyi temsil eder sevginin mutluluğun göstergesi olur düşüncem. Her seven sevdiği kişiden hediye almak ister, ilgi görmek ister ilişkilerde bunlar çok önemlidir. Kadınların parasal varlıklarla erkeği mutlu edeceği düşüncesinden ibarettir bu, ve herkes için gecirli olmaz böyle bir mantik
Şahsen ben pahalı hediye sevmem onun aklımdan çıkmayacagı kalıcı bir şey olsun benim için yeterli ve illa maddi bişey olması da gerekmiyor ama bence erkeklerde birazcık da olsa pahalı hediye istiyorlar yani istemiyoruz falan demesinler forma aldı sevgilisi 200 liraya almıycakmı😂😂
Benim için maneviyat kesinlikle daha önemli , para gider ama maneviyat her zaman sol yanında kalır. Karşımda ki kişinin de benim gibi düşünmesini isterim. Para konularına takılmamalı aslında
Bence çoğu kadın pahalı hediyelerden hoşlanmıyor bu yanlış bir kere, kadınlar çok küçük şeylerden mutlu olur. Erkekler kadınlar gibi değil hediyelerden pahalı olsun olmasın çok sevdiklerini düşünmüyorum.
Galiba değil; Benim sakladıklarım: Tavuk tüyü kitap ayracı ortalama bir kahve fincanı (tek) testiden bir vazo 1 sayfası yazılmış defter benimle ilgili 2 tane gazete ilk buluşmada ödenmiş hesabın kasa fişi başkalarıda var... saklıyorum
Duruma göre değişir. Hediyenin pahalı olup olmaması değil hoşuma gidecek bişey olması veya kullanıcağım bişey olmasını tercih ederim ben. Bİ' de mesela kendisi çalışmıyorsa da babasının parasıyla gidip pahalı hediye aldıysa kızarım.
Şahsen sevgilimin pahalı bir hediye almasına gerek yok 🙃kendi yaptığı biseyini verse o bile yeter (origami, resim, heykel falan ya da kek pasta da olur )😍
Eğer kendi cebinden alıyorsan sever ama bu yandan da kotu hisseder sana alıcagı deyın degerının daha büyük olmasını ister ama adamın kartıyla ona pahalı hedıye alırsan d kalpten gider denemeyin kızlar 😂😂😂😂
En İyi Cevaplar