Annem ve babam ayrılmaya karar verdi boşlukta gibiyim sizce bu süreçte ne yapmalıyım (19 yaşındayım) ?

Kararlarına saygım var elbette ve elbette kim nasıl mutluysa öyle yaşasın isterim fakat yine de insan bir garip oluyor.

Annem ve babam ayrılmaya karar verdi boşlukta gibiyim sizce bu süreçte ne yapmalıyım (19 yaşındayım) ?
Cevapla