Ailemin yanında çok garip duruyorum. Durumum normal mi sizce?

Köken Mardin ancak ailede sadece ben doğma büyüme izmirliyim

Dogu kültürü bilmem, dili bilmem

Anne babam da kültürü öğren vs... diye diretmediler. İzmir kafası ile yetiştim, ailemde uyum sağladı sürece

Hepsi kapalı ben ise açık, hiçbiri eğitim almamış ben ise akademik hayatta yükseliyorum. Bu yüzden de biraz garip bakıyorlar

Ben fazla narin ve nazik kalıyorum, onlara göre de soğuk.

Ben hep evden uzakta okudum, çoğu tanımaz bile beni

Ben hep sizli, bizli konuşurken onlar fazla samimi

Biraz garip hissettim doğrusu 😅

Ailemin yanında çok garip duruyorum. Durumum normal mi sizce?
Cevapla