Ailem tavsan oldyklari icin 2 gunde bir agliyorum ben mi anormalim?

18 yasindayim aekadaslar annem 42 43 babam da 48 flandir istisnasuz tavsan gibi surekli sevisiyolar ve ben seslerini cekmek zorunda kaliyorum gercekten normal mi bu durum ya gecenin tam ortasinda duvarlaruma 3 5 kez elimle vurdugumu biliyorum ki bunu en az 2 3 kere yapmisimdir beni hala anlamamazliktan geliyolar yuzlwrine direkt de söyleyemiyorum ben onalrin yerine utaniyorum aq ima ediyorum dun gece uyuyamadim sizin yuxunuzden duye annem sanki ben malmisim gibi aq anlamihormus gibi davraniyor ne gapim ya cidden simdi kulaklik tak diceksiniz de affedersiniz ya 18 yasinda birisi olarak ailemin bu durumu dusunup sevismemesi gerekiyor ben niye kulaklik takıyorum ustune bu durumu kardesim de yasiyor ve o 14 yasinda geceleyin odami terk edip kardeismin yaninda agladigimi biliyorum psikolojim cidden sikildi ya

Ailem tavsan oldyklari icin 2 gunde bir agliyorum ben mi anormalim?
Cevapla