Dışarı çıktığımda sanki insanlar birer canavarmış da bana her an saldırabilirmiş gibi geliyor sizde durum ne?

Belki yaşadıklarımdan ve yorgunluğumdandır. Eski cesaretim kalmadı. Belki de ne kazar aciz ve zayıf olduğumun farkına varmışımdır.

Dışarı çıktığımda sanki insanlar birer canavarmış da bana her an saldırabilirmiş gibi geliyor sizde durum ne?
Cevapla