Biriktirdiğim dövizlerimle pasaport çıkarsam mantıklı olur mu?

Bizim köyümüzün yarısından çoğu Danimarka'da yaşıyor, ben de bu yaz sonu temelli olarak Danimarka'ya gitmeyi düşünüyorum, ama henüz babamın bundan haberi yok. Haberi olduğunda da buna razı olup olmayacağından şüpheliyim, ama bununla birlikte Danimarka'ya gitmeyi çok istiyorum. Şu anda elimde Danimarka'da yaşayan akrabalarımızın getirdiği paralardan oluşan 1,100 DKK ( 2,966 TL ) param var, buna ek olarak 229 dolarım var. Bu paradan, Danimarka Kronları'nı 3 yıllık pasaport çıkarmak için kullansam mantıklı olur mu?
Biriktirdiğim dövizlerimle pasaport çıkarsam mantıklı olur mu?
Cevapla