Çocukların kadınsı şekilde giydirilmesine ne diyorsunuz?

Arkadaşımın çocuğu var, çocuğu aşırı kadınsı giydiriyor. Fileli çorap ya da kadınların giydiği croplardan. Normal şort tişört varken neden seksi elbiseler giydiriyor anlamış değilim. Yahu onları giyeceği zamanlar zaten gelecek bırak da çocuk çocuk gibi giyinsin. Bu kız çocuklarında çok oluyor. Oğlan çocuklarında pek rastlamadım açıkçası. Kızım olduğunda, kadın bedenine geçene kadar böyle giyinmesine izin verecğimi sanmıyorum. 16-17 yaşına kadar çocuk gibi giydirilmeli diye düşünüyorum.

Çocukların kadınsı şekilde giydirilmesine ne diyorsunuz?
Cevapla