Kız çocuklarına kadınsı kıyafetler giydirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

En fazla 8 yaşında olan bir kız çocuğu gördüm. Üstünde crop bir bluz altında düşük bel pantolon vardı. Saçlarda ombre ve kadınsı hareketleri vardı. Belli ki kanıksamış bu tarzı, hali, tavrı.

Çocuklar çocukluğunu doya doya yaşasın, erkenden kadın olmasın, büyüme ve gelişim çağını olması gerektiği şekilde geçirsin diye herkes yırtınırken kim neden böyle şeyler giydirip, kadın olmaya özendiriyor çocukları?

Anneler yaşayamadıkları şeyleri erkenden kızları yaşasın diye mi yapıyor bunları?

Bu mudur yani anneliğin altında yatan temel içgüdü 🤔

Kız çocuklarına kadınsı kıyafetler giydirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla