Kızların erkek reyonundan giyinmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Rahat, salaş, bol ve sade olduğu için kadınlar erkek reyonundan alışveriş yapıyor.( Ben de dahil.) Bu kombinler hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce yakışıyor mu?
Kızların erkek reyonundan giyinmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızların erkek reyonundan giyinmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızların erkek reyonundan giyinmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızların erkek reyonundan giyinmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla