AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Tişört ve sweatshirt de beden bulamıyoruz yaptığınız çok ayıp :D
isterlerse petshoptan giyinirler kimsenin hayatına kimse karışamaz
herkesin bir popisi vardır
abartırlarsa tavırlara etki edebiliyor - erkek gibi yürürler falan
Çok ayıp. Hiç yakışıyor mu? Bazılarına yakışıyor.
En çok da diz üstüne kadar bol tshirt giyiyorlar ya, bayılıyorum.
Tarz meselesi, kendine yakıştırıyorsan ve mutluysan sorun yok tabii.
Sweatshirt alacağım zaman erkek reyonundan alıyorum. Çünkü daha sade ve istediğim gibi oversize duruyor. Kadınlarınkinde hep bi dal bi gül olduğundan hoşuma gitmiyor. Bende erkek reyonundan alıyorum.
Bende babamım tişörtlerini giyerim arada
Ben babamınkileri değil de abiminkileri yürütüyorum.
Bazen sweatshirtlere bayılıp alıyorum 😍
Ahaha ben de öyleyim. Çok güzeller. Kadın reyonundaki gibi dallı , budaklı , işlemeli , pullu değiller.
Aynen 😄
Valla beğenmeyen beğenmesin ben bol şeylere aşığım 💋😍
Ben baya seviyorum ve kozlara maskülen tarz yakışıyorrr
Bir zamanlar bende çok giyindim hoş ve dediğin gibi rahat..
Artık kadınlara göre de salaş kıyafetler var yani erkek reyonundan giyinmeye hiç gerek yok.
Guzel seyler oluyor bazen bazi kizlara da yakisiyor
Giyiniyorum. Güzel şeyler oluyor bence. Özellikle tişörtler.
Ha, bir de çoraplar. Güzel yani.
@Rosamen dedi belalım
Kendi reyonumizda bile kendi kendimize kalamıyoruz 😊
Milyon erkek sprm dna sı kana karışınca erkek e dönüşen çok kız biliyorum
Milletin ne giydiği umurumda değil. Gösteriş yapmasın, şımarmasın yeter.
Bence erkeklerden daha çok kızlara yakışıyor fkxnxöfjcödjdkd
Erkek reyonundan giyinmiyorum ama tişörtler bir harika.
Cidden mi benim arkadaşım da çocuk reyonundan giyiniyor 😂
Ya bazen yakışıyor ama hep giyince de sıkıcı oluyor. Bence zayıfsan dar kıyafetler daha çok yakışır.
Vala doguda erkek reyonları revasta oldugu ıcın ordakı kızlar erkek reyona, yonelıyor :)
İsteyen istediğini giysin beni bağlamaz banane
Evet , herkesin kendi hayatı. Keşke herkes böyle saygı duyabilse.
Bence gayet yakıştırmışsın spor hoş gözüküyor 🥰
Kim ne düşünür diye takmadan yaşamaya başla.
Başkalarının fikirlerini değiştiremiyorsan kendi fikrini değiştir 😊
Bazen bende oversize tişörtler alıyorum
Evet çok rahat oluyor
Benim için sıkıntı yok.
Görüşünü paylaştığın için çok tsşekkür ederim
Gayet normal ben de yaparım sj
Ben de yapıyorum 😅
Gayet güzel ben de giyiniyorum çünkü.
Ben de çok beğeniyorum
Sweatler en gusell erkek reyonunda, severimsss.
Evet , hem daha sade hem daha şık. Ayrıca kakıp olarak da daha rahat.
saçma buluyorum ve iğrenç duruyor
Çok teşekkür ederim
Kızlar bu yaparmı yapar
Ahahaha naptık ki? Neyimizi gördün?
Ne yapsalar yakışır anlamında☺️
Ahaha o halde tüm kızlar adına teşekkür ediyorum
Rica ederim hayatımızın ışıkları
❤ :)
Yaptığın kombine bağlı
Anladım , yorumun için teşekkür ederim.
Rica ederim, yakışıyorsa ve absürt bir şey değilse giyebilirsin yani benim açımdan sorun yok
Bizde kadın reyonuna dalalim 😁
Olur , kapışalım :D
Tamam kapışalım 😁😁
Düşünmüyorum böyle şeyleri
Ahaha yorumun için teşekkür ederim.
Rica ederim
Sen erkek reyonundan alışveriş yapıyorsun o da bir şey mi eski kız arkadaşım babasının kıyafetlerini giyiyordu
Gerçekten her kıza yakışmıyor. 1-3 fotoğrafın olmamış. 2. Fotoğrafın iyi ama yazısız olsa çok daha iyi olurdu. Yazılı, resimli ve büyük cepli olanlardan uzak durulması gerekiyor.
Crop moda olduğundan göz yoruyor kadın kısmında aradığımı bulamıyorum. Erkek reyonunun ceketleri güzel oluyor. Kadın reyonu harici unisexe baktığım için erkeklere giren çıkan yok
İtici. Bir kahkaha atmak iki bu
Anladım. Görüşünüze saygı var. Yorumunuz için teşekkür ederim.
Rica ederim
Erkek sweatshirtlerine bayılıyoorumm ve giyiyorum 😂😂
yakışıyo ama bazıları işi biraz ileriye taşıyo asker arkadaşım gibi oluyolar :D
Hojdur
Yorumunu paylaştığın için çok teşekkür ederim
Daha bi ozguvenli gorunuyorlar
Yorumun için çok teşekkür ederim. Daha özgüvenli görünüyorlar mı bilmiyorum ama bazılarının daha özgüvenli hissettiğini biliyorum.
Benim gozumde ole bi imaj ciziyorlar genel ne gozle bakiyor bilmiyorum ama. Ben tesekkur ederim
ruhlarında o var sorun değil sanırm
Evet , ruhlarında var. Nasıl giyinmek istiyorlarsa öyle giyinmeliler.
özgürlük bu işte kimseni özgürlüğünezarar vermiyor istediği gib giyinsin içinde kalmasın
Keşke herkes böyle düşünebilse... Kimi erkek misin , kadın gibi ol diyip Erkek Fatma gibi çirkin hitaplarda bulunıyor. Gerçekten çok yazık..
dar görüşlü onlar
Umarım görüşleri genişler ve kişilerin tercihlerine saygı duyabilmeyi öğrenirler.
inşallah
Giyinmesin
Teşekkür ederim
Beğenmiyorum
Yorumun için teşekkür ederim
Rica ederim😊
Bence güzel bir şey ben seviyorum erkek reyonundaki sweetshirt ler çok hoş ben çok alıyorum
Erkek reyonundaki tisortleri daha guzel buluyorum. Normal🙂
Bende öyle kızlardan olduğum için mükemmel bişey bence :D
Eşimin kıyafetleri çok daha rahat. Ben kadınların erkek reyonundan giyinmesini destekliyorum :)
bence erkekler gereksiz kasıyor, isteyen istediğini giyer.
Kız reyonundan hiç giyinmiyorum. Bence oversize bir t-shirt kadar mükemmel bişey yok
Bence daha rahat bazı erkek kıyafetleri kadınlara da yakışıyor 😅
Bence kızların erkek gibi giyinmesi günah ama bol giyinmek güzel bişey
Onlar yapıyorsa sorun yok yeter ki biz yaklaşmayalım☺️ Çuval giyse denilenlerdense Seksi bile durur
Yallah kendi reyonunuza sonra bize tişört kalmıyor
Çekici oluyorlar
Yorumun için teşekkürler.
Rica ederim :)
Tarz meselesi
Evet , katılıyorum.
Bu beeennn😃
😊😊😊 eminim çok yakışıyordur
Teşekkürler😊
Saçlarımız aynı😅
Rica ederim ne demek. Çok güzel saçların var
Seninde öyle😊
Gayet güzeller
Çok teşekkür ederim , ben de beğeniyorum.
Güzel duruyor ben de tercih ediyorum
Ben de yakıltırıyorum şahsen. Yorumun için teşekkür ederim.
Rica ederiimm
Gayet doğal
Görüşünü paylaştığın için çok teşekkür ederim.