
Yalnız yaşıyorum ayrı eve çıktım yediklerime bakın her gün aynı şeyleri yiyorum bıktım döneyim mi

Yalnız yaşıyorum ayrı eve çıktım yediklerime bakın her gün aynı şeyleri yiyorum bıktım döneyim mi
Benim imkanım olduğu halde bekar olduğum için aile ortamını da sevdiğim için ailemle yaşıyorum. Yani eve çıksam iş güç gel yemek yap ki iyi yemek yaparım ancak vakit olmuyor. Yani zengin olsanızda durum çok fazla değişmeyecek. En fazla dışarıda yemeğe çıkıyorsunuz. Ayrıca evde annemin işlerine yardım ediyorum daha kolay oluyor her şey. Birde aile ortamını her zaman sevmişimdir. Evlenemeyince bu ortamdan uzak kalmak istemedim. Yani aileniz de istiyorsa dönün derim.
Hanımefendi gerek sorunuzun açıklama kısmına yazdığınız metinden ve gerekse sorunuza yapılan yorumlara verdiğiniz cevaplardan, maddi olarak sıkıntı yaşadığınız çok açık ortada.
Sizden, para sorununu çözmek amacıyla yarın pişmanlık duyacağınız faaliyetlerde bulunmamanızı rica ediyorum. Lütfen bu yazdıklarımı unutmayın.
En kısa zamanda rahata kavuşmanız umuduyla...
Yalnız yaşamak güzel. Maddi durumun iyi olması lazım ama. Kazandığın parayı doğru dürüst harcayıp kullanabilirsen keyfini çıkarmaya bak. Eğer sorun devam ederse aile evine dönmeye çalış. En son çare kendine iyi bir ev arkadaşı bul faturalar bölüşür en azından.
Bir sürü yemek tarifi veren siteler var. Bühçene göre değişik yemekler yapabilirsin. Öyle çok zaman almayan. Uğraştırmayan basit yemeklerden yapabilirsin. Çalışan bir insan için yemek yapmak zor oluyor kendimden biliyorum. Bu saatten sonra o alıştığın rahatlığı aile evinde bulamazsın. En iyisi başka çeşit yemek tarifler uygulamak, pişirmek ve afiyetle yemek.
Cevap
128Cevap
Bence dönebilirsiniz ama bence sevmiyorsanız aç bile kalsanız dönmeyin yani ben kötü yemek bile yesem dönmezdim.
Aslında mutluyum kavga gürültü yok falan ses yok seda yok ama çalışıp yemek yapmak ay sonunu düşünmek para arttırmaya çalışmak çok yorucu
Anlıyorum sizi bende bir ara kendim yemek yapmak zorunda kaldım çok zordu zaten genelde dışarıdan yerdim yemek yapamadığım için para konusu da zor oluyordu. umarım düzelebilirsiniz yani bence zorlanıyorsanız dönün yani önemli olan kendinizi mutlu ve iyi hissetmeniz
Sakın geri adım atma zor günler geçecek elbet ama başarısızlık geçmez yapışır kalır yakana o nedenle sabırlı ol bugün yumurta ekmek yersin yarın kavurma hem ne yediğinin ne önemi var önemli olan insanın içsel huzurudur karın her şekilde doyuyor ama ruhu doyurmak için huzur şart...
Yemek yapmasını öğrenip öyle ayrı eve çıksaydın sen nasıl evlenecen acaba kendi karnini doyuramazken adamin cocuklarinin karnini nasil doyuracan kaldi ki yemek yapmak zor degil artik bu siteye nasil girebiliyorsan oyle de yemek tariflerine bakabilirsin
Yani açıkçasi yemek yapmak için biraz bir uğraş versen bu dertten kurtuluyorsun ama... Tabi herkes için farkli geliyor, herşeyden önce aile evinden niye gittin? Onu bilmek gerek.
Durumun sadece yemek için geri dönülebilecek bir şey olup olmadigi da önemli tabi!
12-13 yıldır yalnız yaşarım (askerliği sayma) hiç bu kadar düşük bütçeli yemek yemedim. Ha sağa sola çok borcun varsa onu bilemem ama borcun yoksa ve bu sofrayı kendine reva görüyorsan sigaran ve fuzuli harcaman çoktur.
Fuzuli yok valla İstanbul'da yaşıyorum kiram 5000 işte aidatı vs bilmem nesi falan var faturalar var ve maalesef sigara da var yol param ve her sabah iki poğaça yiyorum mecburen
Ayri yasiyorum yeri gelir disardan soylerim yeri gelir canimin cektini alirim yeri gelir boyle ucuza kacarim hayatinda zorluklara sitem ediceksen ayri yasama ayri yaşamak herkesin harcı değil gozu tok gonlu zengin olmayi gerektirir bulduna sukretmezsen ve kanaatkar olmazsan yeri gelir onu da bulamazsin
buradaki sorun yemek yapamaman mı yoksa maddiyat mı?
ilkiyse, biraz çaba göster, çokta zor değil yemek yapmak.
ikincisiyse, şunu düşün. neden aile evinden ayrıldın. ciddi sebepse, geri dönme. değilse, düşünebilirsin.
Kıyamam zamanla düzeltirsin durumunu bence pes etme belliki güçlü bı kızsın ayrı eve çıkacak cesaretin var. Bütçe yönetimini daha iyi yaparsın fiyatlar arttı gerçi ama bir çeşitte olsa huzurla yersin evinde bence..
Ya benim bir de bebeğim var ve yalnızım. Ben ne yapayım? Senin yerinde olsam her gün farklı farklı yemek yapardım. İnsan bazı şeylerin kıymetini elinden gidince anlıyor. 😑
Aşkım para bu ay yetişmedi alışverişe
Allah kolaylık versin sana da
Knk nasıl desem? Her şeyin bir bedeli vardır. Aile evinin mentaliteni yıpratacak olduğunu bize alabiliyorsan git. Ama biliyorsun ki bu yemek kısmı sonsuza kadar sürmez. Bir yerde toparlanırsın gibime geliyor.
Yediklerin benim her gün yediğim sporcu öğünüm. Ne var yumurta yemekte? Yalnızlıktan dert yakınıyorsan dön fakat beslenme kısmı aile evine dönmek için bir sebep değil. Ben yumurta bile kırmaktan acizim, haşlanmış yiyorum düşün.
Yemek yapmayı öğrenmek çok da zor bir şey değil Her gün kahvaltı türü yemek zorunda da değilsin yapa yapa değişik yemekleri öğrenebilirsin Yalnız yaşayan kendi yemeğini kendi yapan mutfakta kendine geliştiren çok insan var
Yerinde olmayı öylesine isterdim ki... Aynı şeyleri yemek veya daha afili şeyler yememek benim için hiç sorun değil. İnsan yeter ki huzurlu olsun, tek olsun.
İnşallah bir gün sende kendi gücünle paranla çıkarsın evden benden daha güzel yaşarsın bolluk içinde huzur içinde bir eve sahip olursun
bence dönme, hayat başka türlü öğrenilmiyor. biraz zorluk, biraz sabır, biraz mücadele hepzi zamanla düzeliyor...
İki senedir çabalıyorum tabii ilk zamanlara göre daha iyiyim ama daha tam ev giderlerini kavrayamadım galiba düzen oturtmak cidden çok zor
Yok bir an an psikolojim çöktü sorayım dedim dönmem bu rahatlığı bulamam kimse bunu neden böyle yaptın demiyor gürültü yok her şeyden önce benim alanım olması çok güzel bir yandan
Dönmelisin. Bu insanları anlamakta güçlük çekiyorum insan ailesinden rahatsız olur mu nasıl ayrı yaşar
Dövüyorlardi beni nesini seveyim insan başına eşarp takmıyor diye dövülür mü
Sadece sizin için demiyorum aileden uzak yaşamayı insanlar kurtuluş sanıyorlar oysa aile herşeydir
Çok üzüldüm Allah yardımcın olsun
Trol soru diye tam fesat bir yorum yapacaktım, diğer yorumları okudum. Seninki klasik bekar evine dönmüş, zor bir dönem fakat geçer. Çoğumuz yaşadık
@Varcharr gerçek olsa rüyalarına girerdi demi 😆
@Varcharr dedektörde sıkıntı çıkıyor, belediye kaçak kat diye ceza kesecikti. Yakında seçim var, korkarım oy hakkı olacak
@Varcharr neyle beslendiğini tahmin edersin. Kendisine uygun 'su' olmalı. İçmeyince zayıf düşüyor.
kanka aile evi zor ya, gün gelir o yumurtayı özlersin. ama altarnetif bir şeyler yapsana ya. en basitinden makarna vs. bi gün salçalı yapsan diğer gün kremal körili. seni götürür baya. ben pratik olsun diye 3-4 ay boyunca patates yemeği + pilav, nohut+pilav, makarna çeşitleri. yani pratik bir şeyler bakabilirsin. ekonomikte oluyor baya. ve 1 tencere yapsan 3-4 gün gidiyor üşenmezsin de. bir de bi başka seçenek erkek arkadaş yapabilirsin. o gelince mecbur yapasın geliyor :D
😀
@fffaf bütçesini idare etmesi gerektiği zaman diyorum? ve üşeniyorsa.
bak böyle sürekli makarna pilavla beslenirsen şeker hastası oluverirsin erken yaşta söliyim. tansiyon hastası bile olabilirsin
One ögrenci evimi yoksa işaatcı ustasımısın ne bu fakirlik 😂 ya tekyasıyorsun söyle keyfinle güzel şeyler yapsana
Büyük paralar kazanmıyorum maalesef her şey de çok pahalı
Evet yakın bir zamanda başka iş bulacağım maaşım gerçekten az
Valla orasi senin bilecegin is 😬 bı özgürlük bı sinirle ayriliyorsunuz ailenizden sonra geri donsemmi 😏
Dayak yiyecek değildim ya
İnşallah
tek başına yaşamanın da ailenle birlikte yaşamanında avantaj dezavantajları var. eksiler artılar hangi yöndeyse ona göre yol çizin :)
Aile evi alır gibi ama huzur yok
Çıkma o zmn insna hergun aynı şeyi yesede huzur olsun ruhsal olarak yorulmak daha yorucu kendine göre biseyler yap hazır köfte al hazır çorba böyle çabucak olan şeyler yap sevdiklerinden
Sen o yumurtayı nasıl Türkiye harikası gibi kırmayı başardın? :D aşağıya kıbrısı bile koymayı unutmamış ya :D
Lan harbi jsjdnskdj
Şimdi maddi açıdanmi soruyorsun yoksa yemek yapmayimi sevmiyorsun
Yemek mecburen yapıyorum ama şöyle bir şey atıyorum evde yemek yok işten gelip yapmak zor oluyor mesela bu ay alışverişe para yetmedi bu yüzden bunları hazırlayabildim
Firina baharatli patates atmak veya patatesli tavuk atmak zor degil ya da ne biliyim mercimek corbasi yapmak zor değil maddiyat açısındansa onu bilmiyorum ama sadece is yapmaksa kolay yemekler
huzur olmadıktan sonra malikanede yaşasam ne olur ki yeterki huzur olsun hergün aynı yemeğide yerdim
Her şey yemek mi ya huzur lazım insana otur oturduğun yerde
Kalpli kek yemeden insan nasil mutlu olabilir :(
Alla alla
Huzurluyum ama her şey çok pahalı olmuyor
Bence yumurtayla devamke
Kalpli kekte ye
Ismarla yesin karşim
Bu ay böyle oldu öbür aya Allah büyük
dön ailenin evine iki çift laf duyarsın ama rahat edersin. böyle giderse bağırsakların da etkilenebilir sağlığından da olabilirsin dikkat et.
Huzurdan daha önemli bir şey mi var? Aile evine asla geri dönme. Yemek yapmayı öğrenirsin bu günlerini bir şekilde atlatırsın. Senin yerinde olmayı o kadar isterdim ki cidden yemek için aile evine dönme sonra pişman olursun.
Yemek yapmayi ogren :D yarın bir gün evlendiğinde o zaman da mı diyeceksin hadi aileye bile beraber dönelim diye eşine
Bende yalnız yaşıyorum ama yemek ince çizgim🙄 kendime mükemmel sofra kurarım. İnsanı daha çok mutlu ediyor. Sana da öneririm.
Neden aile evinden çıktığına bağlı bu sorunun cevabı
Ailem dindar baskıcı bir aileydi bundan
Bu zor günler geçecek atlatırsın. Yeni bir hayata başlamak her anlamda zordır ancak alıştığında dünya varmış diyeceksin. Şu anda zorlanmanın başka bir nedeni de ailenin seni kendisine çok bağımşı hale getirmesi ds olabilir. Bazen aileler sırf sen onlardan kopma diye kendinlerine çok bağlıyorlar
Yola ciktiysan geri donmek olmaz, corluklar yildirmamali insani
Doğru devam mecburen hesap konusunu daha iyi ayarlamayı öğrenmem gerekecek
Onu bulamayan da var, ilk başlarda zorlanırsın ama ondan sonra başarı üstüne başarı alırsın. Geri dönersen daha çok zorlanacaksın çünkü.
Yalnız yaşayınca yediğin yemekler de düşüyor haliyle eğer istiyorsan gerçekten dön bence
O evde de huzur vermiyorlar burdan devam edicem
Sen bilirsin kendin için en iyisi neyse onu tercih et
Ailenle aran iyiyse dön tabi. Yalnız yaşamak zor olur.
Aramız hiç iyi olmadı maalesef yetinmeyi daha fazla çabalamayı öğreneceğim
Daha iyi yemek yapmayı deneyebilirsin sanırım. üşengeçsen ozaman yemek yapmayı bilen bayan arkadaşlarını evinde agırlayabilirsin 😉
Hayır, büyümen için bunları yaşaman gerek dönersen hep ailenin çocuğu kalıcaksın
Motive oldum teşekkür ederim
Bence dönme.
2 hafta boyunca sadece Komagene çiğköfte dürüm yediğimi hatırlıyorum, bıkmadan usanmadan ömür boyu yiyebilirim.
size ulasmak istiyorjm
hahahahahahahha okeyy
Ben de ulaşmak istedim bu nasil is lan hsjsjsjsjsj
Haahahaha harbi böyle imkansiz olunca daha çok yapasın geliyor
Vatani gorev haline geldi ulasman için elimizden geleni yapacağız hshahahah
Sitede konuşabileceğim 0 kişi var daha fazla kota açamıyorum üzgünüm
Fakir edebiyatı çünkü o yüzden🥺
Fakir oluşumu dile getirdim yalnızca:(
Ben daha iyi yemekler. yapiyorun gel annem aç kalma
Hahahha teşekkür ederim
Kadın halinle benim yeğenim gibi masa yapmışın 😃
Yavaş yavaş durumunu toparlarsın sıkma canını. Dönersen pes edersin dönme.
Haklısın bu ay böyle oldu birazcık
Toparlarsın. Şimdi vazgeçersen belki bir daha cesaret edemeyeceğin o özgür hayata elveda diyeceksin.
Doğru söylüyorsun gelinir üstesinden gidersem bir daha çıkamam
Buna değer 🙏🏻
Aile evine dön anne yemeği ye çok zor tek yasamak
Öyle zaten ama kafam rahat bir yandan kavga yok gürültü yok
Herkesde oluyor birileri alttan alacak
sen kadınsın kendin de yemek yapabilirsin annenden niye bekliyon ki :d
Yemeklik malzeme mi var yapalım
al yap
Para yetişmedi bu ay
max erko zekası işte aile evini birinin yemek yapması sanıyor boş ver. Aile evi dramdır duruun düzelir belki yakında
@Ojeminrenginebak la kes zırlamayı gidip serseri erkeklerle takılıyorsunuz aldatılıyorsunuz sonra gelip işinde gücünde efendi erkeklere erko diye zırvalıyorsunuz.
ne alaka bu yargıya nereden vardın :D
@Ojeminrenginebak recep tayyip erdoğan milletin kafasına ışıklı top atarken "ne alaka" demediniz şimdi gelip bana bunun hesabını mı soruyorsunuz alemsiniz gerçekten.
kendin kurup kendin yazıyon daha fazla tartışmayacağım, iyi akşamlar
@Ojeminrenginebak inşallah düzelir bu ay zorlandım tartışmayın ayrıca da lütfen
@Ojeminrenginebak kızım sen kafanda kurmuşsun bi kere
:(( benim biiişiii dememe gerek kalmamış
@Ojeminrenginebak sende kır kalbimi git tc kızı
zamanla düzelir umarım, en iyisi kendi ayaklarının üstünde durabilmen :)
@Ojeminrenginebak kendi ayaklarımın üzerinde zaten durabiliyorum çok şükür bir engelim yok zaten, ama kırık kalple nasıl yaşanır onu bilmiyorum pembeli... 🥺
kızın sorusunu sal reis
Ne güzel işte dönme otur ye yumurtanı soğumasın 😂
Aşkım çok zor yemin ederim
Yalnızlığın tadı mı? Böreklerin çöreklerin etlerin tadı mı? 🤔 bence de çok zor 🥺
Çok kötüyüm çok
Haha ben komple dışarıdan hazır yiyordum uzun yıllar öyle yedim
Valla hamburger olmuş 100 lira
Olmuş ama ev insanıyım sigara alkol vs de yok bütün servetim yemeğe gidiyor 😄
Ya da bir çılgın yapıp yemek yapmayı öğrenebilirsin.
Neden ayrıldın önce onu bilmek gerekir..
Yemek ise tek derdin
Belki sana tavsiye verebilirim ama ne yen sabah öğlen akşam ve nasıl geçinin onları söyleyebilirmin
Kafam rahat olsun derken bünyene zarar veriyorsan dön tabi aile evine
Dönmemen için büyük sebebin yoksa dön. Yalnızlık iyi değildir
Lan ne zamandır sahanda yumurta yemiyorum canım çekti 😂
Her halinden Rabbine şükret Ama tabi aile evinde dursan az masraf yaparsın
dışardan sipariş ver. ya da dışarda ye. ya da yemek yapmayı öğren. ya da aile evine dön 😀
Yemek yüzünden baba evine dönülmez , hayatta kalmak için yiyorsun besbelli biraz ilgin olsun yemeğe
Umarım sevdiğin ve doğru kişiyi bulursun bende büyük ihtimalle evlenmeyeceğim hiç nasibim yok gibi
benimle evlen ❤️
sana bakarım benn
Ben taze ekmek alıp onu yiyorum çıtır çıtır mis gibi oluyo
İyi hoş ama eksikler var kanka zeytin peynir salatalık eksik kanka
Afiyet olsun
Bir yola çöktün bence bşr süre daha dayan sabret
Güzel yemekler yaparım sana da yapmak isterim
biz aile evinden ayrılalım diye kırk takla atıyoruz millet aile evine dönmeye çabalıyor
huzur herşeyden ötedir ne yersen ye o karnın tekrar acıkacak
Shdjcjfjd sen bensin. Yapacak bi sey yok asko iyi tarafından bakalım sıfır bedenim
Yemek yapmayi ogrenmek daha kolay, hayatin kalani icin daha faydali degil mi
Biliyorum yemek yapmayı maaş yetmedi alışverişe bu ay maalesef
Ne güzel mis gibi üzülme, ben değişik yiyorum da noluyor ağzımın tadı yine yok maksat doymak, hem yumurta sağlıklı
Aile evinde misin
Evet
İnşallah huzurlusundur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?