Sevgilimle haftada bir görüşüyoruz ve her defasında kardeşlerimi getirmemi istiyor. Kavga etmekte haksız mıyım?

7-10 günde bir görmeye geliyor komşu olduğumuza rağmen ama benle tek görüşmüyor. Kız kardeşlerimle gelmemi söylüyor bende kavga ediyorum. Haksızmıyım?

Sevgilimle haftada bir görüşüyoruz ve her defasında kardeşlerimi getirmemi istiyor. Kavga etmekte haksız mıyım?
Cevapla