Nişanlım Hatay da oturuyor ve sürekli bana gel ailem de gelmeni istiyor diyor?

1 hafta önce buradaydı doğum günümdü onu kutladık ailecek İstanbul da sonra gitti 5 gün falan kaldı şimdi bayram tatilin de ben memleketime gitmek istiyorum oda 3 gün memleketinde kal dönüşte de hataya uğra öyle eve geç diyor memleketim de Kars neyse annemler bu duruma kızıyor onlar olmadan gitmemi istemiyorlar ki bende istemiyorum diyorum ki gelemem çünkü memleketim çok uzak Prada bir sürü akrabam var trip atmaya başlıyor tamam gelme sen akrabalarımı sevmiyorsun zaten kaç kere çağırdım gelmiyorsun diyor ailesinin çağırdığından bence haberi bile yok ailem de gelsin diyor diyor ama ailesi bu gününe kadar hiç öyle birsey demedi trip üstüne trip atıyor durum beni bunaltıyor akrabaları beni aşırı seviyormuş diyormuş ki gelinimiz gelsin de görelim hiç sanmıyorum da neyse 🤣🤣🤣 ailem de gitmemin mümkün olmadığını söylüyor diyorum ailem istemiyor bu bir bahane diyor ne yapmalıyım? ( ilişkinin başların da ben akrabalarımı hiç sevmiyorum diyordu bunu ra belirteyim )

Nişanlım Hatay da oturuyor ve sürekli bana gel ailem de gelmeni istiyor diyor?
Cevapla